31 Mayıs 2012 Perşembe

2012 Türkiye'sinde yaşarken, son gelişen haberlerle sarsılırken insanda milonga havası mı kalır!!!

Yurdumdaki yeni gelişmeler, halihazırdaki projeler gerçekten beni endişelendiriyor...
Türkiye Cumhuriyeti gibi bir devlet çok mu kolay kuruldu dersiniz!!!
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk deha vizyonunu ve olağanüstü liderlik vasıflarını bir kurtuluş planına dönüştürerek, bambaşka düşünce, inanç ve yapıya sahip Türk İnsanı'nı örgütleyerek tek bir amaç uğruna ortak hareket etmesini sağlamıştır!!! Bu büyük başarıyı sorarım tarihte kaç lider başarabilmiştir!!!
Şimdi de onu yaptığı ve geliştirdiği devrimler yerinden oynatılmaya çalışılıyor; bu da yetmiyormuş gibi yurdum taş çağına geri döndürülmeye çalışılıyor...İşte bu çok acı ve acıtıcı!! Her haberleri izlediğimde, gazeteleri karıştırdığımda acı çekiyorum...Adil mi, bunları yaşamak!! Değil ve hiç olmayacak!!
Düşüncelerimizin özgürlüğüdür bizleri biz yapan ve demokrasiyi gerçek kılan...
Buna kendi adıma, sonuna kadar sahip çıkacağım, çünkü ülkeme karşı sorumluluğumdur bu!! Belki de en büyüğü!!
Belki çeşitli yasalarla bizim bambaşka diyarlarlara gittiğimiz milongaları da eleştirir bu zihniyet; yakındır!!!
Umarım  bunu yaşamayız ve aydın kesimlerimizle el ele omuz omuza değerlerimize, düşüncelerimize ve özgürlüklerimize sahip çıkarız...Tek dileğim bu!!
Son gittiğim milonga Sıraselviler'deki,  güzel manzaralı, geniş pisti olan bir mekandı..Genç bir dansçı kitlesi vardı ve insanın manzaraya karşı içeceğini yudum yudum tadımlayacağı bir keyfi yaşayacağı yerlerden biriydi...Hoş tandalar eşliğinde gelen keyifli dansların ardından bu kez pilim çabucak bitip erkenden çıktım...Ertesi gün de giderim diyordum şu açılışlı milongaya ama jazz müzik mekanlarından birine takılıp eşsiz bir vokal ve grubuyla karşılaşıp, Amy Winehouse parçalarını güzel bir yorumla dinleyince yerimden hareket edemedim ve kaçtı milongalar!! Napalım diğer günlere saklarız enerjimizi artık ve sakladık da...:)
Bu arada dinlediğim müzik olağanüstüydü!!!
 O kadar yüksek bir enerjidir ki, müziğin insana verdiği, hayatta eşi benzeri yok!!! En azından, ben eşi benzeri olan başka bir şey henüz görmedim, duymadım ve hissetmedim..
Bugünse, şöyle yine manzaralı ve şovlu bir milongaya katılayım diye düşünüyorum..
Akışla gelen maceraların ve anların büyüsüyle dans edip ruhumla karşılaşayım diye..
İşte budur günümün özeti..."Alma, que al cruzar la vida..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder