28 Mayıs 2012 Pazartesi

Cihangir'deki Teras'tır Yolumuz...:))

Bir gün öncesinin tatlı yorgunluğuyla dolu bir şekilde, yeni bir güne merhaba dedik! :)
Geç kahvaltı, gazete keyfi, Ortaköy'de bir kahve, akşam yemeğinden sonra- neyse ki bu kez büyüme çağındaki çocuklar gibi bir akşam yemeği seçmedim-..:))) Cihangir'deki Teras'ta aldım soluğu..
O kadar keyifli danslar ettim ki, bu gerçekten güzel bir şans oldu!
Zaten çok eski dostlarımız vardı, o kadar keyifli ki onlarla dansı ve andaki yolculuklarımızı paylaşmak, eşi benzeri yok!!  İşte bu yılların getirdiği dostluğumuzla dolu enerjiyi dansa taşımak..Şahane!!
Hep derim ya, andaki yolculuklar...İnsan bambaşka hissediyor...Şanslıyız ki bir çok dostumuz var bu şekilde...Hepsi birbirinden özel ve değerli...Sağolsunlar, varolsunlar!!
Genç Dj arkadaşımı da tebrik ederim..
Çoğu Dj beğenilmemek riskini göze alamadığı için farklı şeyler denemez; değişik tandalar, cortinalar listesine eklemez..Ancak, hem dansı şahane, hem kendi sıcacık bu genç Dj arkadaşımız harika ve değişik  tandalarıyla keyfimize keyif kattı....Çok güzeldi!!
Neyse, yorgunluk çökünce eve döndüm...Bu arada elektrik kesilince 5-6 sn kadar kaldım asansörün içinde..Allahtan ara katta filan kalmadım!! Mum eşliğinde de katları merdiven merdiven indim..Akşam sporu...Hem de mionga sonrası..:)
Bugün erkenden uyumalı, bimbir çeşit rüyalara dalmalı ve yepyeni bir haftaya dopdolu bir enerjiyle başlamalı...Bu arada üç günlük yağmur bizi bekliyormuş..Şimdiden geçmiş olsun!! :-))
Yağmuru da severiz yeter ki, kış yağmuru olmasın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder