27 Mayıs 2012 Pazar

Otros Aires...

Bomonti'ye gider dans edersin...Otros Aires'i izler, keyifle dans eder, şovlarla kendinden geçer, birbirinden güzel tandalarla hayatın anlamlı anlarını yakalarsın işte...
Bundan güzel Cumartesi Günü yaşanır mı...
Ruhen arınırsın, tüm dünyayı dinleme yetin olduğu için...Ne şans! İşte müzik var...:)
Neyse şovlar çok keyifliydi de şu Arjantin'den gelen çift manyaktı..
."Yahu delirmiş bunlar!" dedim...
Haksız mıyım ya...Çok etkileyici!!
Ben Bomonti'nin atmosferini snrm Fındıklı'dan daha çok seviyorum, tabi açık havası hariç...
Genelde şaşırıyorlar ama enerji dağılmıyor burada ve bu güzel..
Bir de kırmızı bir spot vardı ben çok sevdim tabi çünkü beyaz spottan bin kat iyi fikrimce...Yine de bazı arkadaşlar sevmemiş; bana zevksizmişim gibi baktılar da...Hıh!!
Yahu kırmızı sevilmez mi..İnsana neşe veriyor, enerji katıyor..Kırmızı güzeldir...Sarı ve Mavi kadar olmasa da...Turkuaz ve MAcenta rengine ise hiç girmiyorum...Bir de Beyaz elbette...ama spotta değil tabi..)
Neyse gecenin sonuna kalmadan kaçayım da hemen bir  taksi yakalayayım diyordum ki, dansından çok keyif aldığım ve uyumla çok rahat dans ettiğim bir Milonguero'yla son tandayı paylaştık,  eve gitmek yerine...Yahu eve gidilir mi zaten böyle bir durumda...
"Otur"-lafın gelişi- aslında "Kalk" olmalıydı bu tabi- dansını et di mi...:) Ettik zaten tam gaz!!
Bu arada, şu an ezan okunmaya başladı...Yani sabah olmuş...PEh pehler olsun!!
Bu günce bitirdi beni; zaman mefhumu kalmamıştı zaten milonga milonga gezicem diye, bu da tuz biber ekti ve salata oldu..:)
Şimdi uyumalı... Bolca rüya görmeli, yolculuklarla tüm hayallerimizin gerçeklerine uzanmalı..
 Yarın da Cihangir'e yolumuz düşer, bir iki dosta rastlar ve yine tango dünyamızla ve dansımızla ilgileniriz, olmaz mı!!
Hep motiveyiz biz!! Motive Milonguera(o)larız... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder