14 Mayıs 2012 Pazartesi

Sıçrayarak Uyanarak Başlayan Bir Haftaya Doğru...

Dünkü teras yolculuklarımın ardından dingin ve huzurlu bir uyku çektim; lakin sabahın kör karanlığında sıçrayarak uyandım...Meğer çatı tadilatı başlamış..Aman ne harika!! Resmen sıçradım yatağımdan...Ve tabi sevgi dolu sözcüklerimi ilettim yetkililere ve çalışanlara içimden elbette...:); suçları olsun olmasın hiç umurumda değil!! :)
Neyse, önce Teras 1 yolculuğumuza gelirsek, pırıl pırıl ve yetenekli dansçılarımızın bulunduğu sıcacık bir ortamda dans etmenin ve sohbet etmenin keyfini yaşadım. Bir iki yabancı arkadaşla sohbet ediyordum ki, çok sevmelerine rağmen, tangoya bazen ortamsızlıktan ve az arkadaş olmasından dolayı gelmeyi tercih etmediklerini söylediler...Benim de rehberlik ruhum kabarınca, "Gelin dedim onlara...Organizasyonu ben yaparım, yeni arkadaşlarınız da olur..."
 İlgilerini çekti tabi; kimin çekmez! Hizmette kusur etmemeli, hizmet sektöründeyiz hepimiz.:)
Eee her şey insanla güzel; hep aynı kişilerin milongalarda gözüktüğünden yakınıyoruz zaman zaman..Biraz renkliliği kim istemez ki....
Renktir güzelliklerin diyarı, renktir farklılıkların, benzerliklerin, estetiğin, sanatın merkezi..Renk hep olsun içimizde, dışımızda, ruhumuzda, aklımızda...**
Renklerle dolup taştıktan sonraki yolculuğumuz  Teras 2 ye oldu...:)
Sevdiğim bir arkadaşımın beni kandırmasyla bu karar oluştu;  onu motive de ettim doğrusu bu hususta...Dolayısıyla ikimiz de memnun olduk kararımızdan..:)
Manzaraya hakim bir masaya kavuştuk, tabi  keyifli oldu bizim için...
Bir de bu güzel manzara eşliğinde, hoş bir kadeh şarap içmeyi kim istemez ki diye düşündüm..Ben isterim hep, bilmeyen yok zaten...:))
Bir de dvd ekranında tango gösterileri sergileniyor orada her zaman-hep aynıları olsa da-:)) seviyorum...Mekanın içindeki ağaç ve bitkiler de huzur veriyor insana...
İç mimarı çok başarılı...Tebrik ediyorum...Litera'nınkiyle aynı iç mimar bildiğim kadarıyla ve kesinlikle çok başarılı!!
Tabi burada  yaş ortalaması biraz yüksekti; çok şaşırtıcı değil mi...:) Ama hoş dansçılar vardı..Bir kaç yabancı da.
Zaten ülkemiz artık tango turizmininin yapıldğı bir ülke konumunda.
İstanbul'umuzun da manzaralı milongaları başka nerede var bilemiyorum..Gören varsa söyleyebilirler mi?? Keşfedelim...Biz keşfetmeyiz seviyoruz ne de olsa...:)
Dönüş yolculuğumu düşünmeye başladığımda,  yorgunluktan gözlerim kapanmıştı ki, aynı güzergahtan gidecek  dostlarım beni eve bırakmayı önerdiler, sağolsunlar varolsunlar...Gerçekten adımımı atacak halim kalmamıştı...O yüzden ilaç gibi geldi...
Eve varınca da hemen uykuya daldım...Tabi ertesi gün sıçrayarak uyanacağımı bilebilir miydim!! Bilmemek bazen daha iyi...:)) Hep daha iyi mi sorgulamalı...
Herkese harika ve festival tadında bir hafta dilerim...:)

1 yorum: