29 Mayıs 2012 Salı

Milongasızlık da Güzeldir Bazen...:)

Haftanın başı, bizim Mayıs yağmurlarımızın neticesinde dinlenceyle geçti...
Dinlenme değil dinlence...Dinlenirken eğlenme; evde piknik yapma, müzik dinleme, video karıştırma, TV de zaplama, meyvelerden oluşan tatlar zincirini yuvarlama, bolca chat, biraz kitap ve az hareket ve uykudan oluşan bir aktiviteler toplamı...:))
Tüm hücrelerimi, ruhumu, aklımı, bedenimi dinlendirdim...Ohhh!!
Bir de erkenden uyuyup rüyalar alemine daldim...İşe de öncelik vermeli bazen...Peki çoğunlukla!!:-))
Neyse bugün de dinlenip dinlenmeyeceğimizi akış belirleyecek...Sonra gelsin güzel milongalar, şovlar, manzaralı mekanlar, açık havalar, sohbetler, derinlikler, danslar ve yine dinlenmeler...Hep kazançla olsun...Hepimiz kazanalım anların getirdiklerinden...
Bugün Ortaköy Çırağan arasında yürüken düşüncelere daldım..İçimden dedim ki;
"Yarın olmasa, Ay şunu da yapsaydım, şuna sevdiğimi söyleseydim, şununla tartışsaydım, ya da off keşke şu seçenekleri seçseydim, keşke affetmediklerimi affetseydim vs. " diyebileceğim bir şey yok...
Cidden yok, en azından bugün hissettiklerim bunlardan ibaret!!
İşte bu duygu o kadar yoğun bir rahatlama hissini getiriyor ki...Dinginlikle beslenen kumrular misali...
Şu kapıdan çıktığımızda hangimiz o kadar eminiz ki, yarın da, o aynı kapıdan çıkacağız diye..:)))
 Ben değilim, o kesin!! Sizler emin misiniz...
Neyse, bugün gönül  biraz şu Sıraselviler'deki yeri çeker, Mecidiyeköy'deki yer de ilginç olabilir gerçi ... :))
Alternatif çok olunca kararlılık önemli bir meziyet oluyor...Bakalım akşamın getirdikleriye başlayalım hep şu sevdiğimiz renkli yolculuklarımıza...Baktıklarımızı görüp, dinlediklerimiz duyarken, hissettiklerimizi keşfedelim yeter ki!!...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder