22 Mayıs 2012 Salı

Bu Havalar İnsanı Öldürür!!
Günlerdir yağan yağmurun ardından,-ki nimetmiş bu yağmur; Cuma günkü değil tabi-bugün öğle saatlerinde bir işim olduğu için dışarıya çıkmak zorunda kaldım ve olanlar oldu... Başıma güneş geçti snrm...Aman ne harika!!!
Tüm gün sersem gibi dolaştıktan, bir yandan da işlerimi yapmaya çalıştıktan sonra yine güncemi güncellemeye başladım. İşte huzurlarınızda, bugünün milongası...:)
Sultanahmet'in ara sokaklarında keyifli bir yürüyüş yaparak ulaştığımız bizim Ahırkapı milongasında yine çok keyifli danslar ettim.
Yabancı iki çift vardı..Meğer müzisyenlermiş...Tabi bu ilgimi daha da çok çekti..
Bu ayrıntıyı nasıl kaçırmışım...:-)
Müzik işinde olan insanlara karşı gerçekten bir sempatim var...Bilmiyorum neden!!
Hayatı duyan insanlar hep ilgimi çekmiştir!! Sadece bakmak ya da görmek üzerine kurulu dünyamızın aksine...
Eski dostlarla keyifli sohbetler ve eğlenceli danslar ettikten sonra da  eve dönüş yolculuğu başladı...
Arabasız olsam da pek de rahat oldu dönüş!! :)) 
Ertesi gün ise hava durumunda güneşin aksine yağmuru tercih edeceğim aklıma gelmezdi...
Bugün bu aşırı ve sıkıntılı sıcak beni öldürdü diyebilirim..
Tek dileğim, akşam olunca evimde serin serin sere serpe yayılmak..Hepsi bu işte! :)))
Haftamın başlangıcı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder