26 Mayıs 2012 Cumartesi

Bir Cuma Milongası'na Uzanırken...***

Bugünlerde havaların etkisi mi bilemiyorum, sürekli bir dans etme hevesi içerisindeyim...
Havalar biraz daha ısınınca da zaten "Üff çok sıcak, yanıyorum; açın şu klimaları! "demeye başlayıp kendimi deniz kenarı yerlere gönderirim..Yakındır!!
Biraz güneş ve deniz değsin tenimize, biz de oohh mis gibi bir tatil mooduna geçelim artık...
Nihayet yaz geldi zira... Numara yapmıyormuş...:)
Gelelim Klasik Cuma Milongamıza...:)
Yine sıcak atmosferi, genç ve yetenekli dansçılarıyla dikkat çeken bir milongada aldık soluğu...Dj çok sevdiğimiz arkadaşlarımızdan...Tandaları ayrı güzel, Cortinaları apayrı keyifli...:)
 "Take Five"  adlı parçayı hangimiz sevmeyiz ki zaten...
Yıllardır gideriz bu mekana; servisindeki süper barmen arkadaşımızdan tutun da, hemen hemen herkesi tanıyoruz...Hoş bir şey bu!
Güzel tandalar eşliğinde, keyifli danslar ettikten sonra bir arkadaşımla sohbete daldım...Gayet yetenekli bir milonguero ve iyi bir arkadaş..Öyle kritiksel bazda konuşuyorduk ,dans geçmişi, insanlar, milongalar vesayire  ile ilgili bir de bir  milonguera arkadaşla ilgili bir konuşma geçti aramızda dansını izlerken.
 Dedi ki;
"Onunla her zaman dans ederim, keyif alıyorum..Ve en başından beri  benimle dans ediyor. Acemiliğimden beri...O yüzden o insanların değeri benim için başka. Her zaman da dans ederim...."
Garip bahanelerle kendisini geri çevirenleri de bir daha dansa davet etme hevesi duymuyormuş...Eğer bahanesi gerçek değilse!! :)
Ee mantıklı tabi...
Hepimiz zaman zaman iki durumda da bulmuşuzdur kendimizi...
Benim hep farkettiğim şu oluyor...Emek verdiğin oranda emek görüyorsun....
Ve geçenlerde de yazmıştım.
"Sen bir emek ver, evren bin emek verir ve emeklerin dalgaları bir  rüzgarla sana gelir..."
Çünkü gerçekten böyle işliyor bence...Tamam bin biraz abartılı oldu..Kabul! :))
Bugüne kadar emek verdiğim hiçbir şeyde hayal kırıklığına uğramadım...Umarım da uğramam..
Her şeye ve tüm olumsuzluklara karşın özveriyle emek vermeye devam ettiysem, mutlak suretle karşılığını alıyorum fikrimce..Bu da işin ödül kısmı..Ee herkese motivasyon lazım!! :)
 O yüzden günümün son sözümü "Emek Altındır ve En çok Altını olan En Zengin Olandır!" cümlesiyle bitirmek isterim..
Akşama da bir Otros Aires ziyafeti çekeceğiz bakalım...Bolca dostumuz, değerli dansçılarımız, arkadaşımız olsun bize yeter...:)
Haydi İyi Hsonları Hepimize Bol Dansla, Bol Tutkuyla, Bolca da Kazançla ..:)

"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder