15 Mayıs 2012 Salı

 Haftanın Başı İşte...:)

Elbette yine klasik bir milonga havasında, haftaya başladık...:)
Eee yıllar geçer, gider; hangi milongalar İstanbul'da var deseler işte onlardan biri bizim Ahırkapı'daki milonga...Elbette eski dostlarımızı gördüğümüz ve bambaşka hissettiğimiz bir yer orası...Tadından yenmez!! **.
Yılların ve deneyimlerin insan üzerine etkisi işte...Paylaştıkça güzelleşen deneyimler elbette...:)
Bugün bir iş görüşmesi yapıyordum ki Pano'da.-"Gülmeyiniz, orası benim ofislerimden biri-"bir arkadaşım aradı ve bu bizim bildiğimiz en eski milongalardan biri olan Ahırkapı'daki milongaya gitmek istediğini söyledi; tabi ki ilk kez...Hayır demek ne mümkün...Elbette gittik... Anlattım ona, en eskilerden biri olduğunu o milonganın...Tabi önce terasına çıkarmıştım...Sanmayın ki teras saplantım var...Bunu bilin!! :D Bayıldı!!! :) Bayılmamak mümkün olsaydı zaten..Çıkarır mıydım!! .***
Neyse keyifli tandalar eşliğinde  dansımızı edip, yorgunluktan bitap düşünce, eve yolculuk başladı ve  bu yazıyı yazmaya koyuldum...Malum sorumluluğumuz yüksek...:) Blog açacağız, çizeceğiz ...İfade edeceğiz kendimizi vs vs...O zaman dolup taşacağız!! :) Nereye dolacaksak artık!!
Eğlence işte...Hiç eksik olmasın hayatımızdan...:P
Çünkü hayat , kendimizi ifade ettiğimiz oranda özgürleştirirken bizleri ve bağımsızlığımızı ispatlar an be an tüm dünyaya ve evrene....Ve elbette, kendimize en başta!!
Ve elbette, yepyeni bir haftaya hazırlanırken ; ruhumuzdaki ritmin sesiyle büyülenmiş  olan aklımızla ve biz olan her şeyle birlikte anın tam içinde dalmış olacağız ve dayanılmaz bir hafiflik duygusu algımızda yer edecek. Dansla,  ruhumuz, bedenimiz, aklımız, hafifleyecek...İşte bu güzelliğin en ötelerinde diyebileceğimiz bir kıta sanki bu deneyimlediğimiz ve büyüleyici dediğimiz dünyamız..
Orası varolma merkezimiz belki, belki dedeğil, sadece yolculuğumuz..
Derinlikler diyarında bambaşka deneyimlere uyanıncaya kadar, rengarenk  ve yepyeni farkındalıklarla  dolu yolculuklarla varolmak güzel ve anın tüm derinliklerini yaşayabilirliğini seçerek başlayabilmek de  bu haftaya!! Güzel ve hep güzel!!!***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder