17 Mayıs 2012 Perşembe

Ortaköy'de Bir Milonga Hayali...:)

Düşündüm de şöyle Ortaköy'de bir milonga olsa; sonra bu hayali milongada bolca dans edip, keyifli sohbetler ettikten sonra La Cumparsita çalsa ve bitiverse milonga...
Tabi hemen ardından şöyle deniz kenarında bir Türk Kahvesi içsek...Ohh. ohh ne ala..:))
 İçmiş kadar oldum şu an...Hayali bile güzel!
Şimdi bana tatminsiz diyecekler, yahu bir yığın manzaralı milonga var, parkın içinde var, eski Beyoğlu Binalarının içinde var.. Yetmiyor mu!!
Nerden çıktı şimdi bu , deniz de deniz...
Denizsiz olur mu...Deniz mavidir, renktir, derinliktir, nefestir...Şu anım için her şeydir çünkü hala o kahve tadında aklım....:)
Bir gün olacak biliyorum bu deniz aşırı milongalar...
Bugün yine manzaralı bir milongadaydık oysa ki yetmez mi..
 Parkın içindekine ise havalar hala düzelemediğinden katılamıyoruz bir türlü...O kadar  çok milonga var....Hala deniz...:)
Neyse,  Kız Kulesine bakıp, dansımızı ettik bir iki...:)
Sonra pisti izlerken bir arkadaşımla sohbet ediyorduk; bir çift gözümüze çarptı; yaşlıcalardı
dedi ki arkadaşım
"Ne mutlu gözüküyorlar; ne güzel; nasıl dans ettikleri önemli değil sanki; sadece anın güzelliğini tadıyorlar vs..."
Ben de katıldım kısmen, diğer kısmım da pek katılmadı; yanıtımda,
"Belki de bu kadar mutlu oldukları için dansları pek gelişmeyecek...:))"
Nitekim pek iyi dans edemiyorlardı bana göre...Bu sebeple o yorumu yaptım zaten..
Ama ben otorite miyim deseniz...Elbette değilim...Milongalar hakkında arada yazıp duran nacizane bir milonguerayımmm...Keyif odaklı bir insanım...Zaten yeterince "Otorite" var memleketimizde...Bir tane eksik kalsın değil mi...:)
Neyse sonunda arkadaşımla hemfikir olduk bu hususta, ama mutluluklarına bir şey diyemeyiz tabi insanların.....
Mühim olan keyifli dans edebilmek..Ötesi sessizlik...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder