8 Kasım 2012 Perşembe

Ve milonga kuşluğuna devam...:)))

İşte güne şu cümlemle başlamak istedim;
"Bir gün cömertsen, bir gün cimri, bir gün neşeliysen, bir gün hüzünlü, bir gün tutarlıysan, bir gün tutarsız, bir gün hızlıysan bir gün yavaş, bir gün düzenliysen, bir gün dağınık olacaksın ki tüm farklar farklılıklarıyla anlaşılsın...Zıtlıkları şöyle değişik bir perspektifle algılamak lazım...
Ve bir gün aşıksan, hep aşık kalacaksın..:) "

Dün şiddetli yağmura yakalandığım Taksim'de- ki tüm ayaklarım suyun içindeydi, göl gibi olan yolda, buna rağmen şikayet etmedim, Sensus'un güzel Vinolus Shrah'ı mı, otlu peyniri, Ayvalık tulumu mu  bilinmez bir keyifle yürüdüm Galata ile Sıraselviler arasındaki yolu...Ne için Kız Kulesini göreceğiz diye...:) Eh gayet de keyif aldık....
Mühim olan keyfe odaklanalım...ve anın, tangonun, paylaşımın tadını çıkaralım; ve Pugliese çalınca da ne olursa olsun dans etmek istiyorum...Ya da milongayı terk ediyorum...:) Dans edemiyorsam tabi...Tahammül edemiyorum, böyle  mükemmel bir tanda çalarken, vücudumdan tüm tınıların akmamasına ve dolayısıyla, adımlarım çıkış yolunu seçmeye zorlanıyor...Durmuyorlar!
İstediğim bir müzik varsa zaman zaman  ısrarcı olabiliyorum- ki hiç değilimdir ya...:)
Bir arkadaşı da zaten bir milonga tandasında tüm ısrarlarımla dans etmeye ikna ettim, azcık da zorladım kabul ediyorum...:) Oysa milonga tandası diye oturmuş..Ama baktı durduramıyor beni, en nihayetinde dans etmekte buldu çareyi  naapsın....Can çıkar,  huy çıkmazmış..:)
Bana göre hoş olan şey,  gittiğim çoğu milongada keyif alıyorum; eğer pist, zemin,  müzik ve ambians  feci değil, rondalar düzgün ve  dansçılar da iyiyse; yani dansçıların hepsi illa iyi olacak değil de, serpme olmalı bir miktar..."Sinerjik Motivasyon" diyorum buna ben..**
Tabi keyif almak bulunduğun andan, biraz da insana bağlı...Gittiğimiz milongalarda her şeyi eleştirmek yerine, keyif almaya odaklansak daha hoş bir milonga deneyimi yaşayacağız fikrimce.
Sonuçta organizatörler de ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar; onlar da birer insanlar  ve piyasada tutunmak  hiç de kolay değil..Hep destekle yürür organizasyonlar...
İnsansız her şey bir hiçliktir aslında...
Tabi zaman zaman yapıcı eleştiriler -üstüne basa basa söylüyorum "yapıcı eleştiriler"- olması şart ki, farklı perspektiflerle en iyi milonga ortamlarına, dansçılarına ve organizasyonlarına kavuşalım çünkü bunu hepimiz istiyoruz ve bunu bireysel, ekipsel  ve camiasal çabalarımızla oluşturabiliriz...Bozmaktan ziyade geliştirmek, oluşturmak ve yapmak mühim...
Seçenekler, opsiyonlar daima iyidir...Bu dünyadaki renkler gibidir...Hepsini görmek insanı genişletir,, keyiflendirir...
Ve hayat keyifle çok daha güzel...ve tüm keyifler ve milongalar bizlerin olsun...:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder