13 Kasım 2012 Salı

Bir Sürpriz Milonga...:)

Haftanın ilk günü, şöyle güzel bir dinlenirim diyordum ancak, sağolsun çok sevdiğim bir arkadaşımın telefonda konuştuğumuzdaki coşkulu sesi sayesinde kendimi Armada'da buldum ve o kadar keyif aldım ki sormayın...Üzerimde tango için hiç de uygun olmayan bir elbise ve bavulum yani kırmızı çantam olsa da sorun olmadı...Tandalar çok başarılıydı ve çok keyifli danslar ve sohbetler ettim...
İşte bazen insan, hayatın akışına bırakmalı kendini; hoş ben sürekli akışa bırakıyorum ya neyse...:))
Birbirinden yetenekli dansçıların danslarını  izlemekten de oldukça keyif aldığımı söylemeliyim...Artık yaşlanıyorum sanıyırum zira oturabiliyorum...:)
Eskiden zıp zıp sürekli  dans edeyim isterdim, şimdi arada nefes almak, sohbet etmek, ve pisti izlemek istiyorum...30'dan sonra böyle oldu..:))
Milonga öncesinde ise her zamanki ritüelimiz gereği bir arkadaşımla buluşup sohbet ettik; yemek yiyip bir güzel İtalyan' Pinot Noir ı içtik...Harikaydı...Motivasyon bombası! :)
Sohbetlerin şekillendiği yön ise, hep ilgimi çekmiştir...
Snrm en çok bahsettiklerimiz, yaşamsal derslerimizin o anki yansımalarını yansıtıyor...Neye ihtiyacımız varsa deneyimsel olarak görmemiz sağlanıyor..Enteresan...
Biraz sohbet olmadan da yaşam pek boş; hoş hiç konuşmaktan haz etmeyen arkadaşlar da edindim bir ara ve şok oldum; insan nasıl konuşmaz ya...
Neyse, bu Ahırkapı milongasının da havası mıdır suyu mudur bilinmez, hep keyifle döndüğüm milongalardan biri  oluyor nedense..Ee gençliğimiz var içinde...Anılar, anılar...
Bir de pist, ambians filan çok başarılı; harika bir salon..*
Neyse bugün bakalım istikamet neresi olacak, akıştayımmm;
zaman içinde sürekli ve yeniden akmaya devam ederek....*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder