2 Kasım 2012 Cuma

Ritüel i beklereken...:-)
Eh Kasım ayını hayatımda ilk kez sevmeye başladım; çünkü ılık seyrediyor; ne mutlu ilkbahar sevenlere..:-)) Dolayısıya milonga moodumuz yüksek, güzel ve keyifli milongalara katılıyoruz, manzaralı, manzarasız, eski, yeni, geniş kitleli, küçük ve sıcak, çeşit çeşit...
Ama en çok da festivali bekliyorum; Suada var...Suyun içinde yüzdüğümü hayal edeceğim, orada dans ederken...Merakla bekliyorum...
İnsanın doymadığı şeyler var hayatta işte;
tango, bana göre şarap peynir-özellikle yüzülmediği zamanlarda-, kahveler, güzel yiyecekler, hoş sohbetler, doğa aktiviteleri, geziler, aşk, kazançlar ve daha niceleri..Ha bir de kutlamalar..Çok seviyorum..Hem etkinliklere, hem de kutlamalara karşı zaafım var kabul ediyorum...Hepsine katılmak istiyorum, ne iştah; durmuyor!! :)
Neyse bakalım, gönül farklı dansçılarla dans etmek ister..
İnsan bildiği dili daima öğrenir ne de olsa ve farklı insanlarla yeniden geliştirir...Bir Torelliyle karşılaşamadık ki, kendisiyle dans edemezsem gözüm açık gidecek zira..Evrensel sistem?? Sesleniyorum..Nice Torelliler bahşet tm mı; bir de Max Von....:)
Şimdilik susayım; ofiste canım sıkıldıkça yazıyorum...Levent'e uzanmalı ve güzel bir milonga deneyimi yaşanmalı bugün de diyorum...Haydi Bakalım Nice güzel h.sonlarında gezinelim, martılarla dans edercesine...**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder