9 Kasım 2012 Cuma

Günün sözcüğü "Başarı",
Bana göre başarı;
 Yalınayak yürümeye başlayıp, yol boyunca tüm kumu ve çakıltaşlarını hissedebilmenin özgürlüğünü yaşayabilmek, yeri geldiğinde ya da arzu ettiğinde de istediğin ayakkabıyı giyip yoluna devam ederken, yeri geldiğinde de yanıbaşındaki ormana, ya da denize, o ayakkabıları sırf istedin diye fırlatabilmektir...Başarı budur! :-))
Günün milongasıysa dün keyifle dansettiğim, Mr. Donato'nun müziğiyle, çok sevdiğim dostlarımla birlikte o bir kaç saatimi geçirdiğim ve başta gitmekte emin olamayıp, gidince de çok keyif aldığım milonga oldu...Farkediyorum ki, insan sevdiği dostlarıyla da tandalar sonrası oturup sohbet ettiğinde çok daha keyifli geçiyor milongalar...Otelin pisti de başarılıydı, yani benim çok hoşuma gitti, sanki daha sıcak bir ortamı vardı...Arada iyi bir alternatif olur orası diye düşündüm..Servis her şey iyiydi...Diğer martılara uzandığımız milonga olmadığı durumlarda bu sıcak atmosfer de cazip..
Gelelim günümüze, bugün Cuma, hsonuna geçiş...Ofis sonrası bir arkadaşla görüşülüp, güzel bir yemek paylaşılıp, Levent'teki milongaya akılır diyorum..Ee leyleği pistlerde gördük bu ara...Hep tango...Hep tango...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder