18 Kasım 2012 Pazar

İsmine TEM dediğim MilongaYEM....:) Yapı Endüstri Merkezi...*

Bir yerin ismini unutunca kafamdan uydurma gibi yöntemlerim vardır...:)
İnsan isimlerinde de yaparım ve kırdığım nice potu şu anda sayamıyorum!!
Sözünü ettiğim yer YEM; Tem diye söyleyince,  arkadaşım kakaha attı ve hatılattı "Hanım YEM Yahu!! YEM! " ..:)) Artık asla unutmam! :)
 YEM'in atmosferini, zeminini, ambiyansını çok iyi hatırlayamamıştım; geçen yıl da katılmadığım için o ilk hafızamdaki salon vardı aklımda ve zemininden tutun, ses sistemine, ambiyansına kadar çoğu şeyi beğenmemiştim o geçtiğimiz yıllarda katıldığımda..Yalnız, genişliği iyiydi fest için..
Dünse, salona girince etrafıma şöyle bir bakındım ve ne yapmışlarsa yapmışlar, zemin de, ambiyans, ışıklandırma, ses sistemi, atmosfer de her şey harikaydı...
Hafızama yeni bir YEM fotoğrafı kazınmış oldu...Oh be!!
DJ de mükemmeldi; müzik seçkisine bayıldım dyebilirim, o yüzden çıkışta kendisiyle tanışmak istedim..Master DJ ler büyülüyorlar!
Şovlar da harikaydı; adımlar, uyum, müzikalitenin görüntüsü ve sıcacık bir hissiyatla bezenmiş dansları vardı ilk çiftin...İsim vermiyorum..:)..Çok şekerlerdi! :-)
Neden popüler olduklarını da anlamış oldum.
Fark yaratmak da böyle bir şey işte..
İnsanın kendi yetkinliklerini ve yeteneklerini şovlarında daha da vurgulamaları aslında ..
Özgünlük zaten bu ve her dansçı o yüzden aynı parçalarda da dans etse tamamiyle farklı bir eneji ortaya koyar...Zaten dansçıların enerjilerini kişiliklerini, duygularını, düşüncelerini ve yeteneklerini görmek isteriz şovlarında..Bu seyirciyle buluşma noktasıdır çünkü..İletişimdir!
En iyi şov yapanlar diye nitelendirdiklerimiz de belki de kendilerini en iyi ifade edip, enerjilerini o piste ve o ana en iyi ve özgün bir şekilde yansıtabilenlerdir!
Neyse şovlardan mıdır, güzel tandalardan mıdır bilemedim saate aktığımda 4:30 du ve gözlerimi açamıyordum artık ve  Cumartesi olmasından dolayı da rahattım...Bolca uyku bekler ertesi gün, ne güzel! :) Sanırım en çok keyif aldığım milonga da bu oldu, zaman sınırlamamıın olmaması da etken!
Tabi Suada'nın manzarası ve lokasyonu, Liman Lokantası'nın da büyüleyici atmosferi değerlendirme dışı..:))
Bugün de muhteşem bir hava var dışarıda...Ahali hemen kendinizi deniz kenarına atınız...Demedi demeyin; biraz da güneşle dans etmek lazım! :))) En güzel dans bu zaten!!
Bir delilik-ki hiç değiliz ya biz dans severler- yapıp kapanış milongasına Armada Otel'e de katılırsam, ruhumu teslim edebilirim...Cidden! :)
Neyse bu festivali böyle bitirirken, bu günlük güneşlik, sıcacık hava mıdır bu motivasyonun sebebi bilinmez Ankara'daki Carnaval'a, İzmir'deki Maraton'a  da gönüller  katılmak ister...
Eylemlerse gitmeyi gerektirir!! :)

Bakalım nice festlere uzanalım ve muhteşem danslarla da  an be an tangonun ruhunda yani merkezinde buluşalım...
 Ve en güzel anlar yaşandıkça artar;
nice güzellikleri de beraberinde getirir!!!
***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder