10 Kasım 2012 Cumartesi

10 KAsım ve enteresan bir tarih 10.11.12,   9'u 5 geçe  Atamıza saygı duruşunu evimizde de olsa geçekleştirdik, bir yandan köprüde arabaların korna seslerini işitirken ve durduklarını görürken; bir yandan o anın büyüsünü sinerjik bir duyguda hissettik. Gerçekten çok memnun oldum bu ruhun hep içimizde olması ve toplumsal bir hareket yapısına dönüşmesine...Evet Atam İZindeyiz ve sen olmasan biz diye bir şey olamazdı...
Bunun aklıma şu cümleler geldi yine;
Eylemler sonuç ve etkileriyle, düşünceler özgürlükleriyle gelir."
 İnsanın eylemleri tıpkı kelebek etkisinde olduğu gibi bir çok insanı etkiler, düşünceleri de perspektifleri genişletir. İşte o yüzden insan teklikle topluluk, toplulukla teklik hissedebilir ve bu sınırsız evrende binlerce evren yaşayabilir. İnsan çaresiz kaldığında, bir sonraki günü beklemeli ve bir anlık yoğun duygularının esiri olduğu zamanın getireceği eylemin tüm sevdiklerinin hayatını da etkileyeceğini bilmelidir. Bunu bana, geçen yıl yitirdiğimiz canım kuzenim Evrent yeniden hatırlattı bugün. İsmi gibi bir cevher ve evrendi bizim Evrentimiz. Tam 9 ay olmuş aramızdan ayrılalı, bunu bana dayım hatırlattı sabah kahvaltısında...Bir bebeğin doğma aşamasına gelme süresiyle eşdeğer...İşte hayat bu kadar enteresan...Her an çok değerli ve sayılı...Biz de bu değerli anlarımızı sevdiğimi şeylere ayırıyoruz işte, milongalar, keyifli zamanlar, şarapla gelen hoş sohbetler, yürüyüşler, geziler, çalışmalar, kazançlar, aşklar, dostluklar ve daha niceleri...
Dün de Levent'teki milongaya katıldım, metroyla ulaştığım tek milonga...:) ve çok istediğim bir kitabıma kavuştum; Tango Stories Musical Secrets; acilen hatmetmem gerekiyor...Heyecanla okuyacağım..Keyifli danslar, sıcacık bir şov, ve gerçekten iyi bir müzik ziyafeti sonrası evime döndüm; zira gözlerimi açamıyordum artık...Tüm gece esnedim zaten niyeyse...Kış rehaveti...:-))
Bugün de bütün organizasyonlar peşpeşe gelmiş ve hepsi de sevdiğim organizasyonlar. Zira o en şiddetli yağmur altında şirşipit olunca enerjim azcık düştü. Akşam duruma göre bir akış söz konusu olacak gibi...
Bu poyraz yağışlarından pek haz ettiğim söylenemez...Ya ev ya yeni bir milongaya ve nice güzel tandalara akış halinin dayanılmaz serinliği ve hoşluğu...
İşte bir hsonu da böyle geçer...*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder