24 Kasım 2012 Cumartesi

Günde iki milonga: Gelinen son durum! :-))

Bu ara tango moodumuz pek yükselmiş olacak ki, bir güne iki milonga sığdırabiliyoruz...
İlki genç arkadaşlarımızın şovlarını izleyeceğimiz yepyeni bir stüdyo milongasına katılımla gerçekleşti. Adı Tangolic...:)) Tam  tango tutkunlarına uygun bir isim..:)
 Sıcacık bir atmosferi olan-ki bu hep içindeki insanlarla gerçekleşir bence-, sempatik ve kalabalık bir milongaydı..Girişte, bir firmanın tanıtım amaçlı  yaptığı makyajsa derin vizyonlar kattı bu anlamda bana diyebilirim..Ee far ve rujdan başka bir şey sürmeyi bilmediğimden yanlarına gidip ders alayım diyorum...:)) Gelişim şart! :))
 Nasıl fosforlu ışıkta parlanır sn hocam? Parlat beni!! :)
Tabi amacımız milongada genç arkadaşlarımızın şovlarını da görmekti; makyajı bıraktık bir kenara!!
Ve piste yansıyan heyecanlarını görmek güzeldi...Ee ilk şovları- en azından benim bildiğim!
Niceleri olsun dileyelim!**
Bir doğumgünü kutlaması, pastası- ki bir daha göremedik pastayı, sadece mumlar üflendi, kesildi filan, bir daha yok; ama zaten görmeyelim; gençler yesin...bizim metabolizma iyice yavaşladı.:)) -dgünü dansının anında gördüğüm eski dostlarım ve yeni arkadaşların varlığı da anı daha da güzelleştirdi...Kalabalık ya işte!!
Sonrasında maratona uğradım. İşimiz gücümüz kalmadı...Bol bol gez dur milongaları...:)
Yalnız saati 2 zannediyor ve indirimden yararlanmayı umuyordum; ama malesef benim biyolojik saatimle gerçek saat uymamış..İndirim filan alamadım, ağlamaklı oldum! :))
Bolca güzel şaraplar üzerine sohbet edince Şebnem ve İlhan'la, keyfim yerine geldi...Onlar da Shirazcılarmış..Pek sevindim ve tabi ki Sensus'u önerdim...Valla sevdiğim her şeyin reklamını yapıp duruyorum, ücretsiz hem de. Bari reklam yüzü olayım ne diyeyim...:)
Valla benden iyisini bulamazlar...Hiç sevmeyene bile şarabı, tangoyu ve her ne ise onu sevdiririm; iddialıyım! :))
Caminito'nun orjinal duvarını da açmaları harika olmuş, 100 kez söyledim snrm..:))
Ferah geniş bir pistte dans etmenin keyfini hissettim. Zaten girişte Pugliese çalıyordu Murat şans bu ya, yakalamışım...İşin komiği Tangolic'ten çıkarken de Pugliese çalıyordu...PArantez hissi yaşadım...:) Ruhen arındım!
Genç yetenek bir DJ imizi de dinlemek istiyordum ama gözümü açamayınca veda etmek zorunda kaldım; saat 5:30 yaa manyaklık...:)
 Aklım kahvaltıda kalmıştı ama şimdi kahvaltı edersem bir iki saat daha dans etme riskim vardı..Engelledim..Risk Yönetimi..:D
Bir de her günü yaşamak güzel!!
Zaten bugün Kız Kuleli milongada Stage Tango şovu izleyeceğim...ve ömürboyu izleyeceğim. akrobitik insanları!! :))
İşte bir hsonu da böyle geçer İstanbul milongalarının semalarında...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder