13 Mart 2013 Çarşamba

Festival sonrası ilk milonga Oldies'e akar yollar, bayırlar...:)

Yoğun bir festival sonrası bittim diyebilirim. Buna rağmen, Ptesi Armada'ya mı gitsem diye düşünebildim ki buna hastalık diyorlar!!
Allahtan biyolojik durumum beynime seslenip "Ebruu git evine, biraz müzik dinle, sonra da erkenden yat,   uyu" dedi ve onu kısmen de olsa dinledim. En azından milongaya gitmedim! :-))
La Paz'a uğrayıp Kübalı arkadaşlarımın müzikleriyle kopup, harika kültürlerarası sohbetlerine dahil oldum. Bu sefer  üç kez sahne aldılar ve benim eve erken gitme hayalim tam bir 'dreamland' oldu. Ne yapalım akışa kaptırınca, her şey değişebiliyor hayatta!!
 Salı Günü de Oldies Pub milongasına yollandım. Erdem Arjantin'de raks aleminde yüzerken, onun ruhuyla dans etmeye gelen katılımcılar olacaktı. Bu şöleni kaçıramazdım...:)
Üsküdar' a geçip Yasemin'le buluştum. Komik bir Türk usülü restaurantta yemek yiyip-zira orada pek alternatif yok! Hatta şarap peynir istesem beni denize filan atar Üsküdar halkı eminim! Ne yapayım ben de sevdiğim Kız Kulesi'ne çıkıp, yeni bir yaşam kurardım artık. Deniz suyumu üzümle yer değiştiririm belki ama bunu yapmayıp standart çorba başlangıcı olan bir yemek yedik-, sonrasında kahve içtik. Elbette yanında muhteşem bir sohbetle birlikte!!
Sonra, Oldies Pub'a ulaştım. Hava müthişti, tam bir bahar tadında ve akşamüstü gökyüzünün aldığı rengi seyretmek de büyüleyiciydi benim için. Işık su buharıyla birleşince müthiş bir renksel dansa dönüştürüyor bu buluşmasını, izlememek hata olur. O yüzden gökyüzüne bakmak hep müthiş bir tat ve renksel dönüşüm benim için!
İki hafta önce Serdar anısına yapılan milonganın kalabalığının, hoş, nezih, dingin, keyifli ve huzurlu ortamla yer değiştirdiğini gördüm bu hafta Oldies'te. Hiç şikayet edemem; o kadar rahatlattı ki beni bu atmosfer. Keyiften dört köşe gülücükler dağıtmaya başladım etrafıma, Shirazlarımı yudumlarken elbette. Zaten tüm arkadaşlarımız da aynı havadaydı. Onlar da pek mutlu ve huzurlu!
Dj de çok sevdiğimiz arkadaşımızdan biri olan Mihran'dı. Yine kopardı bizi, güzel seçkileriyle ve pozitif, sıcacık enerjisiyle. Herkes bayıldı. Hatta milonga başında Müge, Saadet, Melek toplanmış Mihran'ın etrafına video izliyorlar.. Boş durmak bu evrenin kitabında yok tabii!!
Gece boyunca güzel sohbetler ve keyifli danslar eşlikçimiz oldu. Herkes güzel tandalarla anın tadını çıkarttı diyebilirim. Zaten mekansal bir güzellik de ön planda olduğu için sadece otursa bir şeyler bile içse, çok keyif alıyor insan orada,  o kesin! Bu da harika!!
Gece 1' e yaklaşınca da milongayı bitirdik ve Ertuğrul'un arabasına doluştuk. Zira tarih 13.03.2013 olmuştu. ve Arabada bir ibre de 130'u gösterince, şöyle bir manzara çıktı ortaya ve tabii hemen fotoğrafladım bu görüntüyü...13.03.2013 130, kaçırılmayacak bir anı ve nümerolojik bir enteresanlık!!
Bu kez navigasyon cihazını kullandırtmadığım için Ertuğrul'a, yolumuzu çook kolay bulduk. Zira hep kayboluyoruz o cihazı kullanınca. Geceyi de keyifli bir sohbet ve yolculukla tamamladık. Ve harika bir günün ardından hissettiğim rahatlama tüm ruhuma ve hücrelerime işledi diyebilirim. Tam doping!!
Bu akşamsa fest sonrası yapılan geleneksel 333 partisinde şampanyaları götüreceğiz, yaşasın!!
 Zaten bazı arkadaşları parkeye gömme sözüm, bazılarına Sensus'ta üzümsel bir dans, bazılarına da kopuk sohbetler borcum var...Haydi bakalalım yine rakslar alemine dalıp, karışı karış tüm milongalarda yüzelim! Yüzme bilmeyenlerse, tez ve  hemen öğrensin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder