11 Mart 2013 Pazartesi

Ve Festivalde Son Güne Ulaştık, Taksim Inn Park Venue

Bir sır vereceğim öncelikle.. Bu festival bitirdi beni bitirdi. Uyku yok, non-stop dans, üzüm suyu, şov, deli orkestralar, bir de sabahlayıp Hisar kahvaltıları filan can mı dayanır. Tüm fonksiyonlarım işlevselliğinin sınırlarını aştı ki, biz sadece katılımcılar böyleyken-tabii biraz abartan katılımcı demeliyim, her gün gidip, neredeyse sabahlara kadar raks eden ki, herkes de bizim gibi değil!-kimbilir organizatörler ne yaptılar. Çok yoğun ve dinamik bir prg sundular zira. Eminim onlar tamamiyle bitmiştir! Ama sağolsunlar sayelerinde inanılmaz geceler ve büyüleyici bir festival enerjisi soluduk!!
Pazar Günü bu kez evde uyuduğum için güneşi kaçırdım. Oysa kaçırmayı hiç sevmem; güneş tüm enerjimi yükseltir tüm mevsimler, bir tek yazın sıcağında değil! Dolayısıyla bir gün öncesinde çoğu milongada yaptığım bir rutin olarak ayakkabılarım eriyen topuklarını Beşiktaş'ta klasik ayakkabıcılarda yaptırıp Taksim'in yolunu tuttum. Zaman zaman bu ayakkabıcılar boyama işlemlerini itinayla yaparken,  büyük bir hazla izlerim onları. Garip zevklerim var aşikar! Ama bu da sanat yaa!!  :-)) Tam sanat!
Bugün, aslında feci yorgun hissediyordum ve bir kaç kez "Ebru deli misin, git evine, koltuğuna gömül, hatta uyuyakal orada! " diye içsel bir konuşma geçirip, düşünsel bir muhakeme yaptım. Bunun sonucu beklenildiği gibi olmayıp, Galata'da Sensus'a uğrayıp biraz şarap peynir ve cevizli ekmek dopingiyle milongaya hazırlık sürecime dönüştü. Bazen kahveden daha açar beni bu ritüe; ilginç! Zaten peynirleri de müthiştir Sensus'un, şarap açısından da  tam bir cennet. Bir Büyülübağ Shiraz, ve bir kadeh de Urla'dan leziz bir şarap hoş gitti diyebilirim.
 Sonrasında da milongaya uçarak ulaştım! Girdiğimde manzara şahaneydi. Yine "İyi ki geldim!" dedim. Havalandırma gayet iyiydi. Işıklar, katılımcıların enerjisi, Dj seçkisi gayet keyifliydi. Hoş ve eğlenceli sohbetleri bile sığdırdım geceye . Keyifli danslar edip, keyiften uçan dansçıları izledim. Ve bitap düşmüş olduğum için de, kapanış dansını izleyemeden ayrıldım.  Hatta Çiğdem şaşırmış olmalı ki "Ebru nereye? Kapanış dansı var!" dedi, ama beni görünce anladı durumu ve" Youtube' tan izleyeceğim artık şekerim!" diyerek ayrıldım  mekandan hemen. Artık kritikleri izleyen arkadaşlarımdan alacağım..Uyumak her şeyin ötesindeydi o an. Meydana doğru da hoş bir yürüyüşün ardından, çünkü hava harikaydı, taksiyle evime ve hasret kaldığım yatağıma ulaştım. Yepyeni bir haftaya başlamak için de müthiş bir enerjiye uyanma potansiyelimi derin bir uykuyla gerçekleştirdim snrm. Hoş, ufak çapta bir başağrısıyla uyanmış olsam da yaşadığım tüm bu muhteşem günlere her şeyiyle değerdi.
Harika bir hafta diliyorum herkese! Her gününüz bir öncekinden daha güzel, huzurlu, sevinçli, keyifli, kazançlı ve aşkla daha da dolu, sağlıklı geçsin.. Buluşma adresimiz ise Daima Milongalar olsun!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder