16 Aralık 2012 Pazar

Ve Bomonti'ye akar tüm yollar bugün....:-))

Hafta boyunca o milonga senin, bu milonga benim gezdiğimden bitap düşmüştüm..Ee bunun yanısıra her insanın hayatında olduğu gibi bir ofis hayatı, tango dışı faaliyetler, üzümsuyuyla buluşma ya da her ne ile buluşmaysa işte onlar tüm bu seanslarımız da eklenince 24 saatlik günün her saati ayrı bir prglama stratejisi gerektiriyor, anı yakalasak da...:)
Neyse, bu Cumartesi de öyle bir gündü işte benim için!
Önce Kanyon'daki şarap tadım etkinliğine katıldım. İnanılmaz iyi şaraplar var günümüzde artık yurdumda her tadımda gururlanıyorum; bana ne oluyorsa artık...Gerçi toprağımızın değerini yansıtıyor bu nadide şaraplar snrm ondan...Butiğinden, kupajına, sekin de serilerine kadar muhteşem olanlar vardı!! Bayıldım. Tabi müzik de tangoydu. Arkadaşımız Selahattin de grupta çalıyordu ki, onunla orada karşılaşmak ayrı bir keyif oldu..Tango ve üzümle dans eden insanlar, bazen tadımlarda buluşup bu tadımla dansla kendilerini buluyorlar...:)
Neyse Sonra Bomonti'ye geçtik. Yıllardır bildiğimiz, çoğu şovlarını izlediğimiz Chicho ve Juana'yı yeniden canlı izlemek de hedeflerimizden biriydi..Ben Chicho için adımlarında notaları okuduğum Milonguero diye lakap takmıştım..Kendi bakış açıma göre..:)
Neyse, öncelikle mekan bence çok daha güzel olmuş, biraz daraltmışlar ki bu da enerjinin dağılmamasına  sebep oluyor. Rahat bir pist, dinamik bir enerji vardı. Güzel bir ayakkabı reyonunun yanından geçince de, tüm ayakkabıları alma isteği yaratıyordu bu atmosfer... Parıl parıl beynimin diplerinde parladılar sormayın! :))Tabi lavabolar da çok daha yakındı pistte, buna ayrıca çok sevindim..Yoksa o kadar zor olabiliyor ki oraya gidiş gelişler...Tm ben çok mızmızlanıyorum!! **
Neyse herkes keyifli danslar etti benim gözlemin + rahatça sohbet ortamı da yakalayabildiler..Bunun yanısıra fotoğrafçıların da fotoğraf yakalama çabaları ve enerjileri görülmeye değerdi.."Çık çık çık" olan sesler de ayrı bir büyü yarattı pisstte...:D
Neyse güzel gelen tandaların ardından şovlar başladı...
Şimdi insan izleyen taraf olunca, şov yapan değil;
sürekli daha da iyi, en daha iyiyi bekliyor..
Şovlar güzeldi ama beni koparmadı diyebilirim.  Chicho ve Juana'nın başarısı tartışılmaz zaten ama her şova da bayılmayabiliriz bu da doğal...Gerçi yanımdaki arkadaşlar bayıldılar şovlara...
Kendi adıma en çok milonga parçalarını beğendim..Neyse bu da böyle..
Belki arayışım, biraz da ateş ve yoğun bir tutku, zaman zaman aşkın da daha yoğun yansıtılması piste..Tabi arada şaşırmak da güzel bazı figürlerle!
Sanıyorum o yüzden yeni nesil dansçılara ayrı bir sempatim var..O kadar tutkuyla dans ediyorlar ki bayılıyorum buna! :))
Şovlardan sonra da gece boyunca enerji dinmedi diyebilirim.  Güzel tandalar, cortinalarla anın içinde yolculuklar sürdü ve sürdü...Arkadaşların danslarını da izlemek ayrıca keyif verdi...:)
Artık gözlerimi açamadığımda evimin yolunu tuttum ve bir milonga macerası daha burada bitti!!
Yenilerinde görüşeceğiz elbette...
Eskişehir yolu da ışık yakıyor bugünlerde... Bakalım bir de oralarda bu dansın dilini konuşalım..:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder