12 Aralık 2012 Çarşamba

Dünya Tango Günü'nde bu kez yollar  çocukluğumuz boyunca duyduğumuz 'La Cumparsita' parçasının ismindeki milongaya açıldı...Çok keyifliydi!! **

Yıllar önce o milonga senin bu milonga benim gezerken, buranın biraz küçük olduğunu ve şarap servisi yapılmadığını duymuştum...Eh küçüklüğü nispeten atlatabilirim de kırmızı şarabımı hep isterim tango yaparken...Neyse sonra bir gün tüm duyumlarım yerine her zamanki gibi kişisel deneyimlerimi seçip,  milongaya katılmıştım ve o kadar çok sevmiştim ki, şaşkınlığımı anlatamam...
Bir kere benim deyimimle ruhu olan, sempatik, nezih, kaliteli, iyi dansçıların bulunduğu ve güzel ambianslı bir yerdi...Işıklandırma da çok başarılıydı!!*
Neyse, işte ben de 11 Aralık Dünya Tango Günü'nü bu milongaya ayırdım bu kez ve gerçekten çok keyif aldım...Bolca çay içtim ve bir yığın atıştırmalıklar da vardı, götürenleri gözlemledim...
Gerçi artık bira ve şarap da varmış ki bunun  ayrıca çok  hoşuma gittiğini söylemeliyim...
Çok çok geniş olmayan milongalarda insanlar daha iyi kaynaşıyor ve keyifli sohbetler edip, anın tadını daha rahat çıkarıyor fikrimce...Eh sohbetsiz de anları kovalamak bana boşuna gibi gelir zaman zaman...Dolayısıyla sohbet işin büyüsü, tadı, yüreği...Ve bunu getirisiyle,  çok keyifli danslar ettim keyifli tandalarla ve şunu düşündüm, mutlaka farklı milongaları denemeli insan!
Hepimizin tutkuyla bağlandığı bu dansta, hepimizin yorumları ve enerjisi farklı neticede...Bunu görmek ve yaşamak güzel!
Yine hep yaptığım gibi, milonganın sonunu getirip evime döndüm...Yağmur Allahtan yoğun değildi, bunun yerine mis gibi bir hava hakimdi...İzmir'de sel olmuştu da bir kaç gün önce...**
Uzun lafın kısası, bu da böyle hoşluklar içiren bir geceydi  benim için,
+ 12.12.12 tarihine bağlayan sabahı getirdi ki, bir çok insanın bu tarihle ilgili beklentisi çok yüksek!! Bravo...:)
Ben en çok 21' ini bekliyorum, sırf insanlara bak ne değişti demek istiyorum..Umarım yanılmam! :))
Tabi bilinçler hep değişir ve gelişir, buna lafım yok da, bu kadar abartılı senaryolar komik geliyor bana!
İşte böyle...İtirazı olan şimdi konuşsun, aydınlatsın beni..:)
Bugünse şöyle Kız Kule'li milonga çekiyor eee 12.12.12 simetrisinde 3. 3.3 hoş olur ki üstelik 12 de üçtür aslında... 1+2 =3 işte matematiksel deha...:))
Hadi bakalım bugüne dair hayatımıza akan bu üçler bize neler getirecek...
Hepimize harika bir gün diliyorum...Bol keyifle bezenmiş nice danslar da...***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder