4 Aralık 2012 Salı

Bir yeni Milonga daha....:)

Pazartesi günleri genelde dinlenme günüm oluyordu, ancak bu sefer bir değişiklik yapıp Beyoğlu'nda Halep Pasajı'nın içindeki Cafe Krepen milongasına katılayım dedim ve çok hoşuma gitti...Kesinlikle değişik bir atmosfer sunuyor, çoğu milongaya göre fikrimce..
Bir kere her yer bitki kaynıyor; zemin gayet iyi, ambiansı, çok sıcak olmaması güzel!
Zaten yine güleryüzlü bir karşılama gördüm ki,  bu tür hoşgeldinleri gerçekten seviyorum. Çünkü insan daha tangoyla buluşmadan-tabi Dj in çaldığı tandalar sayesinde girişte buluşuyor ama, dans anlamında diyelim-pozitif bir enerjiyle doluyor, içi ısınıyor ve motive oluyor fikrimce...En azından bendeki etkisi böyle..
Ve gülen bir yüz nerele kadir  görüyoruz işte..
 İnsanın tüm enerjinisini ve moodunu dönüştürüyor..
İçten bir gülümsemede gözler ışıldıyor,yüz aydınlanıyor, tüm hücreler derin bir nefes almış gibi canlanıyor, hatta dans edip şarkı söylüyorlar sanki..:)
Hayatta ne bu kadar güçlüdür bilemiyorum!!
Seven gülümser çünkü,
seven dönüştürür; seven yaşar, yaşatır...
Biz tangoyu sevmişiz ve dans ettiğimiz arkadaşlarımız da sevmişler...
Yaptığımız  şeyler bizim belli alanlarımızı yansıtmaz mı zaten!!
Başka insanlarda görünce o yansımaları,  seviyoruz işte, ya da bazen sevmemeyi seçiyoruz...:) Sevmeyebiliriz de tm..Sevgi çiçeği olalım demiyorum!! :)
Pisti de sevdim, gayet rahat dans edebildim..
Dj' imizse benim deyimimle Mr. Donato, keyifli tandalarıyla hem sohbet hem keyifli danslar etmemize yardımcı oldu sağolsun..
Artık bazı Pazartesiler dinlenme yerine bu milongaya katılacağım o kesin...
Herkese harika bir hafta dilerim bol neşeylei kazançla, aşkla, enerjiyle, sağlıkla!!! ***

Bir ufak not:
Misyonum yurdumun tangoda gelişimine elimden gelen katkıyı sunmaktır!!
Kendimce en iyiye ilerlemek adına bana düşen görev bu en azından.
Hepimize bir mikter emek düşer elbette; biraz uçuk gelse de çoğu insana, bence tangoyla buluştuysak ve aşıksak buna işte hepimiz bir takımız..Ötesi var mı??
Birlikte gelişip, yenilenip, dönüşüp, ilerleyelim her zaman...Tatlı rekabetler de bize güç ve enerji veren yakıtımız olsun daima!! **

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder