21 Kasım 2013 Perşembe

Haftasonu milongalarına aktık ve bir de Salı milongası, bunlara eklendi elbette...:-)

Hafta boyunca gittiğim tüm milongalar yetmezmiş gibi, haftasonu da 333 ve Ponte milongalarına katıldım hiç üşenmeyip. Tango enerjim gelince, kendimi durduramıyorum. Yahu bir gün dur, dinlen değil mi..Yok illa gidilecek tüm milongalara deliler gibi!! Hoş bu ara,  ilginçtir yine gitti tango enerjim. Pek tutalı değil bu enerji mevzuları...Bir bakmışsın vın vın tango da tango enerjisinden yıkılmışız; bir bakmışsın, ev ve sızdığım tv koltuğum tüm cazibesiyle karşımda.Olmaz ki!!
Yani bizde ve bu enerji dalgalarımızda, enteresanlık diz boyu...:-)
Neyse gelelim milonga haberlerimize. Hep gevezelik yapıp, konu dışına çıkıyorum. :-)
Cumartesi Kız Kuleli milongada, ortamın enerjisi harikaydı diyebilirim. Kapıdan içeri girer girmez, dinamik bir enerjiyle ve hoş bir kalabalıkla karşılaştım. Rengarenk bir katılımcı kitlesi içine dalınca, hemen  güzel bir yere yerleşiverdim. Ve gece boyunca müzik gerçekten çok iyiydi. DJ Emre Or'u çok beğendimi söylemeliyim. Harika çaldı bana göre ve sağolsun gece boyunca, bolca dans etmemize yardımcı oldu.
Yine ileri seviye dansçıların yanı sıra, her seviyeden dansçılar vardı salonda. Güzel tandalarla harika danslara uzanırken hepimiz,  şov olarak da iki maestronun gösterisini izleme sırası geldi çattı bir anda.
Eşref Tekinalp ve Özhan Araz bu kez milongueralarla yaptıkları güzel şovlarına ara verip, birlikte dans etmeye karar vermişler. Ayıp oluyor ama....Çok ayıp yaa!! :-)
Gerçi belki kızlı erkekli danslara, toplantılara karşı çıkanlardan daha çok tezahurat toplayabilirler bu vesileyle kimbilir..Yurdumun meselelerine taş atmazsam da, içim rahat etmiyor...Bir nevi kişisel tatmin! Bir şey yapamasak da, kanamayan başlara sözsel taşlar devirip, rahatlıyoruz işte...Hep, pek kişisel tatminimiz mevzusu işte! :-)
Neyse, şovda stage tango figürleri beklemiştim ama olmadı. Peh!
Bu iki süper dansçı dostumuz, keyili danslarını edip milongueralara taş çıkarttılar- tüm kadınlar çatladı..:)-ve gecenin keyfini arttırdılar diyebilirim. Bizler de yine kadehlerimizin içindeki tüm rengarenk içeceklerimizi yuvarlayıp, danstan yoruluncaya kadar pisste dönme seremonimizi gerçekleştirdik ve yorulduk da yorulduk. Çıkışta da sağolsun Yeşim'le, 5'e kadar sohbet edip, sabah aydınlanırken anca eve yollanabildik. Tango yetmedi, bir de sabaha kadar sohbet. Bu delilik olamaz... Tam bir zırdelilik bu!! :))
Pazar Günü ise oldukça yorgun uyanmama rağmen, muhteşem bir kahvaltı sonrasında bir nebze toparlandım. Bir de Çıtır Dj lakaplı arkadaşımız Sezen, Umman'dan geldiği için Ponte'ye gitmek şart olmuştu zaten.Allahtan o gün dolunay vardı. Kaçamazdı o muhteşem manzara ve ambiyans!
Gecenin Dj'i, Elma lakaplı bir patron arkadaşımız Murat'tı. Yine harika çaldı sağolsun, oturamadık!
Piazzola ve Pugliese'nin birlikte çaldıkları o konser kaydı tandası da kopardı tabii..Dans da dans!
Hoş bir kalabalık olunca  ortamda, gerçekten iyi dansçı arkadaşlarımızla dans etmek, çok keyif verdii ve  milonga bitiminde de, yine Taksim'de meydan semalarına hoş bir yürüyüş yapıp, yeni haftaya başlama motivasyonumuzu güzelce üzerimize sindirmiş olduk.
Ertesi gün, günlük güneşlik bir haftaya başlayarak da, bu pozitif ruh halimizi tüm ilerleyen anlara ve günlere yaydık tabii...:-)
Pazartesi Günü ise, milongaları es geçerek, Salı Günü önce Luicana Souza konserine, ardından da, LA Cumparsita milongasına koşar adım gittim.. Konser muhteşemdi diyebilirim. Bu etkiyle ve bu gazla da, harika danslar geldi, Cumparsita'da.
Her zamanki gibi çok iyi dansçılar vardı orada. Zaten bu milonganın özelliklerinden biri de, gerçekten iyi dansçıların bir arada keyifle dans etmeleri; hoş bir  sohbet ortamı olması ve bunun yanı sıra da, bolca çay, kahve ve atıştırmalıkları afiyetle yiyip, içebilmenin mümkün olması. Ortama sıcak bir enerji katıp, harika danslarla geceyi tamamlamayı sağlıyor tüm bu etmenler elbette ve bu gerçekten de çok hoş!
Gece sonunda da yine Ortaköy semalarına kapılıp,odamda uykular alemine kapıldım....Köprüyü içte ve dışta hissedip yaşamın içinden o rüyalar alemine yine daldım...Kurulan köprüler de benim için,  yaşamda kurulan bağlar ve bağlantılar gibidir. O yüzden manası daha da özeldir...:-)
 Herkese muhteşem bir gün ve harika milongalarla dolu bir hafta diliyorum.
Enerjim gelsin de yine her milongada görüşelim dostlarım...:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder