23 Şubat 2013 Cumartesi

Doğum Günü Haftamdan milonga izlenimlerim...:)

İnsanın yeni bir yaş alması heyecanlandırıcı gelir hep bana.  Bir yılın birikiminin, üzerimde yarattığı etkiyi ve farklılığı merak ettiğimden olsa gerek. Ee 36 yaş dile kolay değil, hala içte kocaman bir çocuk olsa da, zihinsel, ruhsal, duygusal ve fiziksel algıda bu yaş o kadar hakim ki. İşte bu yüzden her yıl bir yaş almak keyifli. Dolu dolu yaşanılan bir yıla geriye doğru şöyle bir bakarken nice deneyimler yaşamışız yine diye düşünürüm hep...
Dolayısıyla bu deneyimsel okyanuslara ait tutkunluğundan dolayı, tüm milongalara katılmak istedim. Salı Günü My House'ta aldım soluğu. Güzel Leona şarabıyla hoş danslara uzandım; anı tam içimde hissettim ve manzaranın, ortamın keyfini sürdüm. Volkan Yönet'in müzik seçkisi de çok keyif verdi bana ve iyi milonguerolarla tandaların keyfini sürebildim yine. Keyif insanıyım ne yapacaksınız....Ne olursa olsun hem de!! :-)
Saatler ilerlerken kocaman ışıl ışıl bir pasta yanıbaşımda belirdi. Şok oldum diyebilirim!
Hiç beklemiyordum zira + farkında bile değildim zamanın. Muhteşem kadın Özlem o kadar şeker ve sıcacık enejisiyle bir kutlama hazırlamış ki, 36. yaşıma dair unutamayacağım bir anı olarak hafızama kazındı bu. Çok nazik!
 Sonrasında Aydın Hoca'nın organizasyonuyla harika bir doğumgünü dansı yaptım. Bu tür durumlarda oldukça utangaç olabilirim, ama yine de çok keyif aldım; sağolsun varolsunlar!
Tabii bolca Leona şarabı, dans ve ambiyans moodumdan sonra evimin yolunu tutabildim bitap bir şekilde!
Çarşamba Günü ise kutlama yapacaktık-tam 20'sinin bugüne denk gelmesi keyfime keyif katmıştı, çünkü her çarş La Paz ve 333 ritüelimiz oluyordu son aylarda ve genelde hep  müthiş geçiyor.
Dolayısıyla prg belliydi. Tabii öncesinde ofiste canım ortağım ve elemanımın pasta sürprizleri, kutlamalar,  kucaklaşmalarla harika bir d.günü seremonisi yaşadıktan sonra çok sevdiğim arkadaşlarımla La Paz' a yollandık. İçeri girdiğimde buraya has o sıcacık enerji, renk ve eşsiz Latin Amerika müziği beni buraya bağlayan en önemli etkenler snrm.  Elbette çok sevdiğim dostlarımın mekanı olması başta! Dostlukların kurulması da hep yaşamsal deneyimleri doyasıya paylaşmak, birbirini anlayıp, sevip, olduğu gibi kabul etmekle mümkün oluyor zaten ve insanı doyuran o kadar güçlü bir bağ ki fikrimce yaşam enerjisinin kaynağı belki de bu tür bağlar " connection" olayı dostum "connection" Olmazsa yaşam olmaz!!
 Snrm bü yönden de oldukça şanslıyım, çünkü inanılmaz dostlara sahibim. Büyük şans ve haz!
İçeride masamıza yöneldiğimizde Yeşim'imizin ses çıkaran küçük ama rengarenk oyuncaklarıyla karşılaşıyoruz. Çılgın kadın yine yapmış yapacağını. Hep olduğu gibi rengiyle ve o en yüksek enerjisiyle dahil olmuş ortama. Tabii sayesinde en çok sesi çıkaran masa biz olduk; hazır Yansel'ler müziklerine başlamamışken pisti boş bırakmayalım dedik. Alp, Özle, Dilek, Sezen, Başak, Aron, Giuseppe, Aylin de varlıklarıyla keyfime keyif kattılar. Hepsi çok değerliler benim için. Mutluluk da bu!
 İlerleyen saatlerde bolça Şili'nin La Palma şarabından carmenere üzümüyle yıkanıp, camarones, arepa, empanadaları ve tabii bazılarımız bolca tropikal meyveli pastaya yumulup tüm bu bolluğu yansıtan enfes  yiyecekleri götürdükten sonra, bizim meşhur Küba müziğimiz başladı. Bu kez ekip  3 kişiydi, klaye bile vardı yaa...Çook şaşırdım ve sevindim; harika bir renk katmış ekibe..Sağolsun Erdem ve Orkun bir jest yapmışlar, ne hoş! :-)
Yansel yine harika söyledi tabii o muhteşem parçaları ve  doğmgünü parçası bile söylediler. Danslar da ardından geldi. Aylin, Alp, Yeşim, Giuseppe özellikle koptular..Dans dans dans. Bense gayet cooldum. :)) Yorgundum aslında tamam; milonga yorgunu! :))
Arada izlemek de güzel ya, elbette biraz katıldım bu dansa ben de.
Sonrasında 333'e geçtik taksilerle. Yürüyemeyecektik zira, hem yorgunluk hissiyatı, hem de saat 10:30 'u geçmişti. Tangomuza zaman kalsın değil mi...:-)
 Dj koltuğunda müzik seçkisiyle mutluluğuma mutluluk katan Ramo & Go Go ekibi vardı..Cortinalarsa Pink Martiniiiiii...Hazdan uçtum uçtum durdum, inemedim aşağıya; bulutlardan aşağıya bakarken ve daha da tepelere odaklanmışken...:)
O kadar da harika ve hoş bir kalabalık vardı ki, herkes non-stop dans etti. Ben de bu kez Türk şaraplarını yuvarlarken harika danslara uzandım elbette. D.günü dansım da harikaydı diyebilirim. 2 parça dansettik yaa..Harika bir pasta Çiğdem'in elinde-pembo- bir üfleme seremonisi, Murat, Eşref, Burak'la başlayan dans, müthiş milonguero ve milongueralarla ilerleyen hızla devam etti. Hatta Elenia bu anları videoya çekip youtube a koymuş..İş dünyasında nasıl bir algı olacak bilemedim, bir yığın milonguerayla dans ederken..Peh!!Skandallar gurusu Ebru olmayayım da.... :))
Bir de, her şey bir yana, sırf beni görmek için hasta olmasına rağmen gelen arkadaşlarım oldu. Zavallı Müge'cik evine dönememiş. Ne şeker ve ince ama umarım daha iyi hissediyordur artık.
Gece boyunca  herkes harikaydı; muhteşem bir doğumgünü geçirdim sayelerinde. Sağolsunlar varolsunlar. Onlarla yaşamsal anları paylaşmak muhteşem. + Çırağan'da da dans edeceğiz Mart'ta...Ofisime 5 dak mesafede yaa..Çılgın bir haz ve Tebrikler!!
Milonga sorası klasik Kızılkayalar çorbası da olmazsa olmazımız oldu  son günlerde. Hatta oraya kamp kurduk diyebilirim! Hangi çılgın insanlar burada yaşar ki zaten!! Tüm İstanbul'da raks eden milonguero(a)lar...:-)
Güzelve pek derin bir uykunun ardından Perşembe'ye uzandık. Bugünün bir esprisi vardı. Çok sevdiğim ve sesine hayran olduğum arkadaşım Aylin'in Susana Damas Quintet grubunun Oldies Pub'da demosu olacaktı. Yakında bir çok mekanda sahne alacaklar eminim ve kaçırmam!!
 Erdem'le onları izlemek için Oldies'e yollandık ve harika bir seyir ve dinleti yaşadık.
Muhteşem bir ekip Susana Damas Quintet;  hepsi müthiş müzisyenler ve çaldıkları parçalarla-daha çok Brezilya'ya has- yurdumda bu müziğe karşı özlemimi daha da net hissettirdi.
Aylin yine yorumda muhteşemdi. Konserlerini sabırsızlıkla bekliyorum!!
Sonrasında Caminito'ya geçtim. Ne enerji ama..İnsan sevdiği yöne doğru ilerleyince enerji hep maksimumda. Yine muhteşem ve sıcacık bir enerji karşıladı beni. Harika bir gitar dinletisi ve Esen'in seslendirdiği parçalarla kopuşlarımıza bir yenisi daha eklendi.
Tabii Alper'le Buket'in ve Attila Hoca'yla Setenay'ın şovları da etkileyiciydi. Bana bir de doğumgünü dansı hazırlamışlar,  ne şekerler! Sıcacık hissettim! :-)
 İlkan, Alper, Özdi'yle başlayan bu keyifli dans Daniel-ne kadar nazik, hemen geldi ve dahil oldu-, Burak, Serhat ve nice süper milongueroyla ilerledi. Dj yine çok sevdiği arkadaşlarımdan Mihran'dı ve yine harika bir listesi vardı. Dansı da muhteşem bir milonguero, onunla dans etmek ve dansını izlemek hep çok keyif verir bana.
Sakine Abla'yla, İlke'yle sohbet de harika geldi ilerleyen saatlerde, bayadır görmüyordum onları da. Özlemişim!
Muhteşem danslarımın, harika sohbetlerimin -Alejandra'yla bile ders zamanımızı konuştuk, bir türlü ayrlayamadık da..:)-ardından bu milongayı da noktalayıp, son yudum şarabımı yudumladıktan sonra Yeşim'le çorba ritüeli ve tabii hayata dair derin ve hoş bir sohbetin ardından evlerimize kavuşabildik. Saati hiç söylemeyeyim. Eski şirketimde çalışıyor olsaydım,  bu tempoya ayak uyduramazdım o kesin!! Vampirella olurdum belki. Değişik bir kariyer denemesi..:)
Cuma günü olduğunda bir Lodoshavası hakimdi ve şaşırtıcı ama  bu kez mooduma iyi geldi. Çünkü farkettim ki, soğuk ve kıl bir yağış getiren Karayelden bin kat iyi Lodos. Değerini anladım; zira azından ılıklık hissi veriyor!
Akşam olduğunda istikamet Tangolic'e yönlendi. Öncesinde Solera'da bir Sevilen Cabernet S. içtikten sonra elbette. Özlemişim bayadır gitmemişim bizim kantine. Can kattı! :-)
Tangolic'te de harika bir enerji hakimdi yine. Hoş ve kaliteli bir kalabalıkla dolmuş, yoğun ve yüksek bir enerji hissi göze çarpıyordu. Dj koltuğunda ise Vanessa'yı gördük bu kez. En çok beğendiğim kadın dansçılardan biri Vanessa. O kadar hoş ve kendine has, estetik bir tekniği ve artistik duruşu vardır ki bana göre izlemekten hep keyif almışımdır. Derslerinden de...Bunun yanı sıra, Dj liği de çok keyifliydi. Hatta Ariel Ramirez tandasında koptum..Sağolsun varolsun; mütiş geldi.
Ilgın da sağolsun sürpriz bir pasta ayarlamış- tabii,  iki kez bana geliyor musun milongaya diye sorunca anlamıştım durumu..:)-d.günü dansım da ardından geldi. Işıl ışıldı ortam ve ben inziva moodundaydım biraz ama yine de keyifli bir dans deneyimi yaşadım tüm milonguerolarla Asistan ekibi de çok başarılı gençlerden oluşuyor Ilgın'ın ve tango camiasına yepyeni dansçılar dahil oluyor ki, bu da harika!! Gençler dansla bütünleşiyor!! :-)
 Ankara'dan Shine Dans Stüdyosu'ndan da Murat& Ayşe çiftinin şovlarını izledik. AyşeHm' ın yavruağzı rengindeki giysisi bence şahaneydi, bayıldım! Ne hoş giysiler tasarlanıyor artık; görmek bir keyif!
Yine muhteşem bir milonganın ardından çorbacıya uzandığımız Yeşim, Alp, Özle'yle çorbada sohbet deneyimiyle dolup taşarken, İzzet , Simge'yle karşılaşma ve  ardından biz tam kalkarken bu kez  Caminito'dan çıkan Alper, Özdi ve diğer arkadaşlarla da karşılasınca,  nasıl hayatlar yaşadığımızı daha da net algıladım! :)
Çılgın milonguero(a)ların yaşam biçimleri işte. Git milongalara, sonrasında soluğu çorbacıda ve geç yattığın yatağında al..Hey allahhhımmm. Akıllınmayız biz!!
Hadii birimiz deliyiz ama  hepimiz deliyiz ve hepimiz ufak bir ekip çalışmasıyla  deliliğin kitabını yazarız fikrimce...Denesek mi?? :))
İşte bir doğumgünü haftası da böyle geldi,  geçti...Nice güzel ve keyifli anları paylaşalım diyorum son olarak ve mümkünse daima!***




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder