11 Şubat 2013 Pazartesi

Ve gelsin milongalar, geçsin milongalar, maratonlar,
hayat geçmiyor mu?? :-)

Şubat Ayı gibisi var mı; en sevdiğim ay...Sebebe gerek yok. Kış aylarında mızıksam da Şubat'ta yılbaşı enerjisine bürünürüm adeta...Sanki yeni bir yıla girer gibi ful motivasyonla dolar taşar, milongalara sek sek koşarım...Tabi anlaşılacağı üzere bir çok milongaya sıçraya sıçraya  katıldım-sekiyoruz ya..:)- ve bir tanesi bile olmadı ki ayy böyle milonga mı olur, ne sıkıcı dediğim...Non stop, ful motivasyon, dans, sohbet, gecelere akış mevzu buldu!
Elbette gittiklerim Otra, Oldies, 333, Point, Caminito, Tangolic, La Mancha oldu...
Sağolsun bir takım arkadaşlar da beni Otracı yaptılar...Valla müptelası oldum diyebilirim..O kadar hoş bir enerji oluyor ki ve bu elbette katılımcılarla ilgili, hep gitmek istiyorum oraya. Karşının 333'ü diyorum Otra'ya hep...Enerji harika; yanılmıyorum eminim!!
Serpil'in yeni milongasına ve Armada'ya da katılacağım tabi yakında...Önce 18'inde canlı orkestra olduğu için ve tebrik amaçlı Serpil'inkine yani Maslak'takine katılacağım. Manzarası şahaneymiş zira; görmeli, bilmeli, üzerine yazmalı!
Oldies'i de hiç kaçırmıyorum; Dj inden sorumlu insan olduğum ve kendimi bu yönde seçip, seçtirttiğim için...İşini seçeceksin ya da seni seçecekler..:)
333' e gelince hep maksimum dans ettiğim yer oluyor nedense...Hatta geçenlerde Eşref'e diyordum ki," Yahu Eşref sen müziği içinde hissediyorsun biliyor musun?? Adeta titreşimi hissediyorum!" O da baktı onayladı ve gülümsedi...Adam uçuyor ya müzikle, ne güzel ve tabii birlikte dans ettiği de uçuyor, müzik tutkunuysa!
Tabii yine şaraplayıp gittiğim için milongalara genelde, direkt dansa başlıyorum..Kırmızı şarap doping gibi..Tabi fazlası değil..Arıza oluyor! :)
Elbette yine katıldığım tüm milongalarda süper danslar ettim. Ankara'dan gelen çok sevdiğimiz arkadaşımız -ki kendisi bana göre tam, her milongada olması gereken cinsten bir milonguero, kompleksiz, ful enerjik, pozitif, sıcacık ve dansa tapan cinsten + bir milonguearayı da mükemmel hissettiren, uyum adamı, Murat, enerjimize eneri kattı, sağolsun! Çok da iyi yaptı, keyifle tüm tandalarda yüzdük durduk..
Point de Fuji'de -ön salonun müptelasıyım aslında-olmasına rağmen Yüksel'in çaldığı eşsiz tandalar ve Güralp'in iyi bir milonga çıkarma çabası dahilinde harika gerçekleşti...Çok keyifli bir milonga olarak kazındı hafızamda.. Bolca dans ettim..Hatta Utku'yla olan bir dansımdan da o kadar keyif aldım ki, sadece müziğin içine dalıverdik gibi hissettim. Bu his en çok sevdiğim belki de..Tabi diğer milonguero arkadaşlarımla da o tanda senin bu tanda benim yolculuklara uzandık durduk..
Bir diğer Perşembe milongası da bir sonraki haftanın Perşembe Sınıfı Milongası oldu..Neşe, Ramo Go Go' nun düzenlediği bir etkinlikti. Tangojean'e bayadır gitmemiştik. Bu vesileyle orada da güzel tandalarla harika vakit geçirme şansımız oldu..Bu sınıf bir başka derim hep! O kadar çok sevdiğim insanlar var ki aralarında...Hep enerjiyle dolarım...Hatta doğumgünlerimizi bile kutladık; Neşe sağolsun beni son kova seçti yıllar önce...Yarı paluk, yarı kova yaşamım sürüyor işte o gün bugündür! Mutluyum, gururluyum...Bir eski arkadaşımız Şafak da sürpriz yaptı o gün ve harika tandalarla gelen çok eğlenceli bir dansı paylaşmamız da mümkün oldu..Komik ve enerjik insanlar sizi de enerjiyle doldururlar!  Muhteşem tandalar muhteşem milonguerolarla sürmüştü zaten öncesinde de...Ohh!
Cuma günü yeni düzenlenlenmeye başlanan, Ali Alper'in El Huracan milongasında da enerji max du. diyebilirim...Muhteşemdi...Artık bazı cumalar kesinlikle oradayım.Tabi Setenay'ın da d.günü kutlandı filan..Şahaneydi...Güzel dansların ardından, biraz erken kaçtım...Pugliese çalıyordu ve tüm sevdiğim milonguerolar dans ediyordu + çok yorgundum hemen yollara düştüm! Bir sonraki gün maratona da katılacaktım orada. Yakıtımızı, Yeşim'le ismine Kantin taktığımız Solera'mızda alıp milongaya akacaktık...:) Diyordum ki, neredeyse günlük kalori ihtiyacımın çoğunu yerli yabancı, şaraplara ayırıyorum diye. Yeşim de hedef koydu haftada 1,5 kilo Ebru...Hadi ver diye ama nafile!! :))
Ve bir gün sonrasında yediğim muhteşem yemeğin resmini görünce de yorumunu yaptı tabi, kaçış yok! :D
Dün dündür bugün bugündür...Eski bir politikacı da söylemiş olsa bu cümleyi bu konsepte uydu!  Politikacılar pek anlayamadığım insanlardır, ama arada cümlelerini kullanmak gerek ve şart!! :))
Gelelim Caminito'daki maratona;
 Sevgili İlkan, Özdemir ve Buket'in 1 yıl önce kurdukları sempatik, bu sıcacık mekana, stüdyoya, milongaya ve maratonların evine...Geçen yıl hemen hemen her günümüz orada geçti..Serhat, Sarhad, Burak, Özdi,, İlkan ve bir çok arkadaşımızla harika danslar, sohbetler, muhteşem anılar yaşadık! Unutulmaz, yaşanır!
Tabii Ebru sıkılgan arada değiştirecek, yeni yerlerde eski dostlarıyla buluşacak...Milonga kuşluğu ünvanını sürdürecek, yenilenecek, bambaşka vizyonlarla geri gelecek...
Neyse maraton da harikaydı diyebilirim...Sabah 5'te  Ferhat'la hala dans ediyordum...:)
Djler yine şahane, Çiğdem, Öznem, Mihran, Sedef & İzzet, Sezen,....Milonguerolar da Milongueralar da...Tabi bir de şahane sesli Esenimiz var...Yine muhteşem parçalarla bizi müzikal yolculuklara taşıdı ve dans etmemize bile olanak sağladı...:) O kadar güzeldi ki ambiyans, bu mini konser bitmese diye iç geçirdim, ama her güzel şey gibi son buldu! Tadı damağımızda kala kala!!
 Bu arada, ilk kez dans etme şansı bulduğum bir milongueronun da dansını şahane  buldum..Çok başarılı olacağı kesin Aron'un...Hissettim..:)
Muhteşem dansların ardından artık gözlerim kapanmaya başlayınca-zira enerji maraton boyunca hiç dinmedi diyebilirim- nihayet evimin yolunu tutayım dedim ki saat 6 ydı, bir trafik!!! Şok tabi küfrettim içimden bu Taksim'i delik deşik eden projecilere...Neyse evime dönüp uykuya dalmayı bekledim...Bol dans bol afiyet, bol sohbet...Biz İstanbul'umuzda milongalarda cenneti yakalmışız dostlarım...Muhteşemiz...Katılımcısından, organizatörüne, eğitmenine, şovcusuna, müzisyenine, mekancısına kadar!
Tabi şarap kalitesi de artıyor çok şükür....Gerçi bizim gibi tutkunları besleyecek milonga öncesi deneyim hizmeti veren yerler de mevcut...:) Ama milongalarda da kalite hoş! Her anlamda...
Bu arada bazı Milonguera arkadaşlarımz da bale dahil olmak üzere,  yogası pilatesi şusu busu her şeyi yapıyorlar maşallah! Kılım kıl ve hasetim...:))) Yahu esneye esneye kemik kalmadı bunlarda...Biri de Didem..Kız süper bir partner bulup şova çıksın diye bekliyorum...Muhteşem olacak! :))
Benim esneme yöntemimse Solera'ya uğrayıp nadide kırmızıları tadımlamak ve harika dostlarımla sohbet etmek oluyor genelde...Nedense ben de kendimde kemik yok gibi hissediyorum o zaman haha...:) Seçimler ve konseptler hep değişken, yeter ki zihinler sınırsızlığına ve özgünlüğüne ulaşsın...
Bugün de yollarımız Otra'ya uzanıyor...Bir sevimli kadın Yeşim pasta üfleyecek, biz de bolca dansla sohbet edicez..Aylin de incinen kasını 1 haftadır dinlendirdiği için bomba gibi düşecek..Merakla bekliyoruz!!! Tabi Alp-Ankara fatihi-, Özle, Çiğdem, Metin, Eşref, Özlem hepsi gelecek de gelecek...Muhteşem bir buluşma ve parti olacak o kesin...Haydi yeni bir haftaya da böyle başlıyoruz bakalım...
Yİne bolca milonga, saadet, neşe, enerji ve motivasyonla....
Hayat dansa, tangoya, melodiye, ritme akan bir nehir misali bizleri akışıyla yönlendiriyor....***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder