4 Ağustos 2014 Pazartesi

Bayram öncesinde ve bayram haftası süresince katıldığım beş leziz milonganın hikayesi...

Bayram öncesinde Armada, Cordial ve 333 milongalarını ziyaret ettim ve hepsinden ful keyifle, tatminle ve huzurla ayrıldım diyebilirim.
Armada milongası klasik seçkin havasında, hoş bir kalabalıkla dolu bir şekilde karşıladı yine bizi. Oradaki tüm tanıdık, güzel simalarla kucaklaşıp, derin abrazolu danslarımıza uzandım, hoş sohbetler ettim -bu arada milonga öncesinde yaşam gurumla da hoş bir şarap sohbetine kanalize olmuştuk tabii ve enerjimiz yüksek katılmıştık milongaya o da ayrı- ve şu hayatımınızın çok önemli tutkularından biri haline gelen tango ile milongalarla dolup taşan hayatlarımızın bu Pazartesi gününü de en hoş pırıltılarla tamamlamanın huzuruna erdim. Gecenin bitiminde Ogün sağolsun Aslı - yaşam gurum- ile beni evlerimize de bırakarak, Türk milonguerolarının dünya kılasmanında tartışılmaz dostluğunu ve nezaketini de ayrıca gösterdi!
Salı Günü, Cordial milongası -yani Topless- çok keyifliydi diyebilirim. Mekanın açık hava ve terasta olması,  gece boyunca esen, üşüten sert bir  rüzgar olmaması,  Dj Erman'ın dinamik tandaları ve pistin genişliği sayesinde, rahat akan bir rondaya kavuştum ve en keyifli tandalara, Erdem'le -Martı'lı- , Çağatay'la -Mr Fantastic Dj- , Aziz Abi'yle- The Racon King- , Can'la - henüz bir lakap takmadım - ve bir çok dostla uzandım. Tüm gece boyunca süregelen enerjik danslarımın sonunda da, en hoş hislerle ve keyif pırıltılarımla Ortaköy'üme uzandım.
Çarşamba Günü, 333 milongasındaydım. Yine o kadar keyifli danslarla, güzel sohbetlerle ve tatlı hislerle doldum ki, tangonun hayatıma kattığı tüm güzelliklere ve en derin bağlantılarla yoğun bir uçuşa ulaştığım için, her zaman olduğu gibi yine bugün de çok içten şükrettim.
Dj Burcu'nun en güzel tandalarıyla gece boyunca yerli, yabancı milonguerolarla akan danslarım Eşref''le de en güzel lezzetine ulaşıp, 'extraordinary' bir  dokuyla noktalandı ve biraz uzatmaların ardından keyfim yine tavanda, evimin yani bir içim su malikanemin yolunu tuttum!
Perşembe Günü, şehir dışına çıkarak bayram sonuna kadar en güzel pistleri burada kalan dostlarıma bıraktım; doğayla, denizle, farklı insanlarla buluştum. Burada olamasam da duyumlarıma göre, Cuma günü Point hoş bir lezzette, Martı harika bir kalabalıkta, Ponte sakin bir havada geçmiş.Tüm dostlarım, arkadaşlarım gayet keyifle raks etmişler. Bazı milongalar ise hoş bir kalabalık olmasına karşın, sıcaktan eritmiş dansçıları. Eh yaz havaları işte, klimasız adım atılamaz hale geldi artık...
Bayram haftasına girdiğimizde ise Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe ve  Cuma milongalarına katılamadım. ancak öğrendiğim kadarıyla Armada müthiş bir enerjide ve Cordial de leziz geçmiş.
Çarşamba Günü  hem 333, hem de Innpark tadilat ve bayram nedeniyle iptal edilmiş olduğundan kimse dans edemeyerek benim canımı da çektiremez hale geldiler. Yoksa hep ballandıra ballandıra anlatıyorlar dansları, milongaları, asabım bozuluyor..;-)
Cumartesi Günü, İstanbul'a bir gün öncesinden gelmiş olduğumdan, tango hasretiyle yanıp tutuşmuş bir halde Galata'nın hoş silüetinin dokusu içimde, El Huracan milongasına geçtim. Uzun zamandır buraya gelemediğim için de çok özlemişim ve milonga boyunca harika vakit geçirdim diyebilirim. Tabii öncesinde havadan yana şanslı olmamızı fırsat bilip -sağanak yağmurlu bir İstanbul günü demek, güzel bir Sensus gününe ve ritüeline uzanmak demektir- Sensus'ta roze şarabına  -Likya Kalecik Karası müthiştir- ve  roka domatessiz ama pul biberli, cevizli ekmekli ve kekikli peynir tabağına gömüldük Pelin'le. Pek klasik muhteşem İstanbul ve Galata -burada ev almak istiyorum belki bir gün çünkü, Galata İstanbul'u yansıtan en hoş yerlerden biri bana göre; hayallerimden biri-  anlarından biriydi yine ve sonrasından Anemon Otel'in, olağanüstü Galata Kuleli manzarasını, en güzel çiçek kokuları edasında içimize derin derin çekip,  Türk kahvelerimizi yudumlayarak milongaya yağmurdan kaçar adım ulaşabildik.
 Empati gurumun 'Evrim' doğumgünü şerefine katıldığımız gecede, sevdiğimiz Dj arkadaşlarımızdan Volkan'ın güzel tandalarıyla -isteğim üzerine çaldığı son bonus tandada ise 'En esta tarde giris' de vardı ve bittim- Can'la -müzikle, keyifle- , Erdem'le -tandalarca- Ongun'la -yine en hoş semalarda-, Kenan'la -çok keyifle, dinginlikle- ve bir çok dostla süper keyifli danslarla tatlandık.
Doğumgünü kutlamasının, dansının ve pastasının ardından after kutlama seremonisi olarak bir İtalyan beyazı Soave'yi en güzel dostlarla yuvarladık. Doğumgünü kızı, Alper, Isabel, Mehmet Sinan, Pelin, Erdem- gece olmayan ;)- Ralph ile bol bol da selfie çekerek  de geceyi tamamladık.
Pazar Günü, çok yorgun hissetmememe rağmen Ponte'yı kaçırmadım. Mekan' a geçer geçmez, peynir tabağımı söyleyip, roze şarabımla anın içine dalarken, daha gece başında duyduğum harika cortinaların sahibi Ramo ve Gogo ekibinin enerjisiyle geceye çok güzel başladım.  Elbette zarif weolcome'yla Ayşe Hm'la, masamı paylaştığım Reyhan'la ve zaman zaman masamızda bizi ziyaret eden Aziz Abi'yle hoş sohbetlere de uzandık. Gece boyunca zaman zaman dinlenerek ettiğim danslara bir süre ara verilip, Ramo ve bir arkadaşın daha  doğumgünü kutlaması, pasta üfleme seremonisi ve doğumgünü dansı da yapıldı, dolayısıyla gece daha da renklendi.
Bu arada dört tane pasta alınmış, şok geçirdim. Yani herkese yetti pasta ve ben de yiyemediğim bir dilimi servis elemanı arkadaşlara hediye ettim. Çok sevindiler, ne güzel! Bir de umuyorum, tüm doğumgünü sahipleri bu kadar kısmetli olurlar ve bol bol pastayla ve dostlarla kucaklaşarak yeni yaşlarına başlarlar ve keyiflerine keyif, neşe katarlar..
Yorgun bir hissiyatta olduğumdan bu kez dingin danslarım Satılmış Abi'yle, Aziz Abi'yle, Fransa'da yaşayan bir Türk milongueroyla, Sezgin'le geldi ve hoş bir rahatlamayla sonlandı. Elbette güzel bir gecenin tüm enerjisi içime akarken, haftanın son gününü de noktaladım.
Bu iki haftalık zaman dilimini beş şahane milongayla tamamlamış oldum.
İlk gününe bugün kavuştuğumuz bu yeni haftamızda, en güzel akışa sahip rondalar, çok kaliteli pistler,  coşkulu, derin, enerjik, huzurlu, sıradışı, heyecan verici  ve aşk dolu danslar hepimizin olsun diliyorum.
Harika ve bol ritmli haftalar dostlarım! :-))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder