17 Şubat 2014 Pazartesi

Az gittik, uz gittik, dere tepe milongaya gittik..:-)

Haftanın ilk milongasını  Pazartesi ve Salı'yı atlayarak, 333'le yaptım bu kez. Serpil'in Dj' liğiyle harika bir milonga keyfi yaşadık diyebilirim. Gayet hoş bir katılımcı kitlesi olunca, yoğun abrazolu çok güzel danslar ettim. Sonrasında ise, sevdiğim arkadaşlarımla uzun soluklu bir sohbet ortamı yakalamak, milonga üstüne kaymaklı kadayıf oldu diyebilirim. Aslı, Erdem, Çiğdem, Ozan, Özgür bu tatlının baş karakterleriydi. Figüran hiç yoktu diyebilirim. Ne büyük saadet!
Süper sohbetimiz sayesinde, yine devrim yarattık...:-)
Perşembe Günü, Point esintisine kapıldım  ve çok keyifli bir milonga atmosferi daha solumuş oldum. Utku'nun Djliğiyle harika milonguerolarla paylaştığım en  keyifli dans deneyimlerime yenilerini kattım.
Cuma Günü Tangolic weekend etkinliği için Tangolic milongasındaydım. Elbette öncesinde Evrim'ciğimle Şili Cabernet Sauvignon'u içip Latin Amerika kıyılarına yolculuk ettik. Sohbet yine eşsizdi! Gece boyunca, Ömer'in keyifli tandaları ile harika danslara uzanırken, izlediğim şovlardan Bursa'dan gelen, Nilay Acar ve Ahmet Gezen çiftini çok beğendiğimi söylemeliyim. Gerek teknik ve artistik, gerek müzikalitedeki yetkinlik olsun, ifadesel özgünlükleri hoşuma gitti gerçekten. Ardından da Antalya'dan sevdiğimiz arkadaşlarımızdan Akın ve Gülşen çiftinin danslarını izledik. Şovlar bitince milonga üçlere kadar sürdü ve gece bittiğinde ise yine yolluk diye tutturuyordum. Milonga aşırı kalabalık değildi, o yüzden rahat ve keyifli bir gece yaşadık, çok şükür!
Cumartesi Günü, gerek çok sevdiğimiz arkadaşlarımız olan Alp ve Özle'nin, gerekse Arjantin'den sırf bize şov yapabilmek için koşup gelen Stephanie ve Faust çiftinin şovlarını izlemek için yine Tangolic'te aldım soluğu. Elbette öncesinde Yeşim'ciğimle harika bir şarap peynir olayına girip, en keyifli sohbetlere uzandık. Milonganın aşırı kalabalık olmaması da, danslarımızda rahatlık sağladı. Halil'in keyifli tandalarında en harika danslara uzanırken, Aslı ve Evrim'le de güzel sohbetler alemine uzandık kuşkusuz....
Şov zamanı geldiğinde Alp ve Özle'nin dansları önceliği kaptı. Yaptıkları keyifli danslarla da çok alkış aldılar diyebilirim. Salon gümbür gümbür alkış sesleriyle yankılandı. Onların ardından Stephanie ve Faust çifti sahne aldılar. Keyifli adımları, neşeli halleri, sıcacık ifadeleri gönlümü kazandı ve şovlarını keyifle izlememi ve beğenmemi sağladı.
 4'e kadar süren gecede, hoş dans deneyimleri geldi geçti pek klasik!
Pazar Günü ise Ponte'ye geçtim. Sakin başlayan gecede Sergülen Abla'yla keyifli sohbetimizle birlikte, ara ara gelen dingin danslar eşliğinde, aktif bir dinlenme yaşadım.
Sonuçta  hoş geçen bu milonga haftasında, her yön tangoya ve ona karşı duyduğumuz aşka açılan bir pencere gibi. Hoş anlar, leziz tatlar, zengin sohbetler yaşamlarımızı daha da şahane kılıyor bana göre.
Sonuç olarak, hepimize muhteşem, bol connectionlu, maksimum abrazolu bir hafta dilerim. Bu arada konu connection ve abrazodan açılmışken, şunu da eklemeden geçemem;
'Ruhun çıplak olması connection ve koşulsuz aşkla açık olması abrazo bana göre. Bu yüzden kostümlerin, title'ların, kimliklerin ardına gizlenmek baştan connection kuramamak ve aslolan büyüleyici transa ulaşamamak demek.
Ruh daima çıplak, açık, net ve odaklı. Bu açıklıkta diğerleriyle buluşmak; müziği ve ansal akışı yaşamak dans etmek ve dansla, yasamla buluşmak; o eşsiz renklilikler, derinlikler diyarıyla kucaklaşmak demek.'

İşte düşüncem bu. 
O halde, tüm en değerli abrazolarla, en yükseklere hep birlikte ulaşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder