21 Ocak 2014 Salı

Haftalık milonga seyrimizde bu kez,  iki yeni milonga Mekan ve Tangoz da vardı....

2014'e müthiş bir tango enerjisi ve moduyla girmiştik ya, Ocak ayının 3. haftası da bu tango aşkı ve yoğun milonga hareketliliği devam etti. Hiç bitmiyor zaten ve bitmesin de. Hayat yaşandıkça renkli, büyüleyici ve harika! :-)
Pazartesi geleneksel Armada ritüelinde muhteşem danslara, keyifli sohbetlere uzanırken, haftaya müthiş bir enerjiyle başladık yine. O salonda dinlediğim, Pugliese, Canaro tandaları da unutulmazdır benim için. Ortam tam tango kokar ve insanın tüm neşesiyle, zerafetiyle kucaklar adeta...
 Salı Günü , Tangoist'in düzenlediği milongaya katıldım. İzzet'ten edindiğim bilgiye göre de, buranın  Asvazoni Kilisesi olduğunu öğrendim. Adı da Mekan olan mekan, gerçekten hoşuma gitti diyebilirim. Gayet hoş bir tango ortamı oluşmuş burada ve gece boyunca kullanılan ışıklandırma da harika bir ambiyans katmış. İçecek fiyatları da gayet makuldu ki, bu ayrıca hoşuma gitti. Ee sırf suyla dans edemeyecek kadar fazla enerji sarf ediyoruz fikrimce. Yeşil çaya ise hala ısınamadım. En azından milongalarda. Hoş günlük hayatta içtiğim en hafif içecekler, tarçın kabuklu siyah çay, latte ve kırk yılda bir de ıhlamur ya neyse. Ada çayı da içmeyeli bir iki yıl oldu sanırım. Oysa çok severim ama vakit kalmıyor..:-)
Dj  Onur Kıra, gece boyunca keyifli tandalar çaldı ve bizler de Tolga'yla, Ahmet'le, Giusseppe'yle, bir çok iyi milonguero ve çıtır milongueram Ceren'le harika danslara uzandık. Güzel sohbetler eşliğinde geçen gecede geleneksel fotoğraf seremonisi dahil olmak üzere, uçtuğumuz danslarla dolu  muhteşem anılarımıza bir yenisini daha katmış olduk. Bu arada 'Olağanüstü Anlar ve Muhteşem Tatlar'  koleksiyonculuğu yeni hobim oldu bu ara, şaşırmayınız! ;)
Gece bitiminde de, milonganın tadı damağımda, tüm tatlı arkadaş ekibimizle İstanbul'un bambaşka lokasyonlarındaki  evlerimze doğru yol aldık ve huzurla ve heyecanla yeni güne başlamadan önceki dreamer rolümle uykular alemine daldım. Yine muhteşem bir hisle de uyandım! Uyanış hayatın temel prensibi ne de olsa...;-)
Çarşamba Günü, 333 milongasına katıldım. Yine muhteşem bir geceydi diyebilirim. Yüksel harika tandalar çaldı-yolluklar da cabası-bizler de durmaksızın dans ettik. Hoş bir kalabalık ve kaliteli bir atmosfer vardı.  Yine keyifli dansları paylaştığım isimler arasında Eşref, Tolga, İnanç ve daha hatırlayamadığım bir çok dansçı vardı. Ful tatmin bir şekilde milongayı bitiriken, hoş bir çorba seremonisi  ve keyifli bir tango muhabbetinin ardından evlerimize dağıldık.
Perşembe Günü, yine her zamanki gibi Point rüzgarına kapıldık ve teraslı, ferah bir milonga ambiyansını ve enerjisini yakaladık. Dj Serçin yine keyifli tandlar çalarken, bizler de bolca Celil'le, Ferhat'la, Bülent'le, Aziz Abi'yle ve bir çok harika milonguero dostumuzla dans ettik. Bir de swing şovu izleme şansı da bulduk.. Müziklerine hayran olsam da, asla yapmayacağım bir dans bu swing, ondan eminim. Bana  haraketleri ve enerjisi, çok zıpır zıpır geliyor ama izlemesi harika diyebilirim. Çok eğlenceli!
Bu arada bizden Güralp'le Burcu'nun swing danslarını izlemek de çok keyif veriyor bana. Gerçekten başarılılar yurdumun swing üstadları. Chakarerada da Serçin favorimdir örneğin. Ben nadiren dans etmekten keyif alıyorum bu dansta da. Partnere bağlı tabii bu kuşkusuz...
Gece sonunda da Aslı'yla Point'in lobisindeki 4'lü koltuklarda biraz sohbetin ve kakara kikiri ardından yine Ortaköy semalarıma ve Boğaziçi  Köprüsü'nün eşsiz silüetine kavuştum, ohh!
Cuma Günü ise, Tangoz'un sezon açılışı milongasına katıldım. Eskiden çok sevdiğimiz bir tango cenneti olan Caminito'nun olduğu binanın 2.katında olan bu stüdyo milongası, sıcak atmosferiyle sempatimi kazandı diyebilirim. Bordo renkli perdeleri, avizeleri, binanın tarihi yapısı, zemini ve iyi dansçıları güzel bir milonga deneyimi daha solumamızı sağladı. Mihran da harika tandalar çaldı ve Erkut'la, Metin'le, iki Özhan'la, Fatih'le ve connection gurumla keyifli danslarla coştuk, koptuk ve güzel, leziz şaraplarla da enerjimize enerji kattık.
Cumartesi Günü 333 milongasına katıldım yine.. Galatasaray Lisesi tarafında 'İnternetime Dokunma' eylemi olunca, yine toma, biber gazı spesiyalitesi vardı kuşkusuz. Dolayısıyla Galata milongasına geçme planım altüst oldu ve direkt Kız Kuleli milongama eriştim. Yine çok keyifli bir geceydi diyebilirim. Hakkı'yla 'extraordinary' tanımına uyan danslarla ve şahane bir sohbetle  keyfime keyif katarken, İnaç'la da müzikalitenin doruklarına eriştim diyebilirim. Bir de insan gerçekten çok uyumla dans ettiği kişilerle,  ruhsal bir bağ da kuruyor ondan eminim. Derinliği arttıran da bu enerjisel uyum ve frekanssal bütünlük kuşkusuz. Derinliklere birlikte dalmaktani, en leziz keyiflerle dolup taşmaktan da mutluluk veren az şey vardır. . Eşsiz kopuşlar ve sıradışı bağlantılar da cabası. Bizler şanslıyız bu bağlamda çünkü olağanüstü connectionlar okyanusunun içinde süregelen bir süzülüş, uçuş ve yükseliş halindeyiz...
Pazar Günü'ne başladığımda ise, bu kez tam bir tembellik havasına büründüm; biraz Ortaköy seyri, kahve +  gazete keyfinin ve ufak bir yürüyüşün ardından evdeki koltuklarımda uyuyakalmanın ve ardından ilginç dizilerden Dexter'ı izlemenin tadına vardım.  Harika bir haftaya uzanma sözünü  de kendi kendime verdim  diyebilirim. Ne de olsa olağanüstülüğü yaşamak için, buna başta insanın kendisinin açık olması gerekiyor. Hayatta her an sıradışı olabilir; bu tamamiyle, gelen anları nasıl yaşadığımıza, neleri seçtiğimize, nelerden haz aldığımıza ve kendi iç coşkumuzu ne kadar  güçlendirip, motivasyonumuzu ne oranda fişeklediğimize bağlı. Daima arttıralım tutkumuzu ve içimizdeki o olağanüstü yaşam aşkını!
Son olarak hepimize harika bir hafta dilerim ve tüm coşku yüklü danslarımızla da, gökyüzünün en yüksek katmanlarına erişelim , olmaz mı...:-)

2 yorum:

  1. Mmm; extraordinary, gerçekten de öyleydi Sevgili Ebru; iyi ki oradaydın... gecenin en anlamlı ve güzel tarafı seninle dansımızdı. Benimle aynı duyguları paylaştığın için; PAYLAŞTIĞIN için TEŞEKKÜR EDERİM...Sıcak sohbetin ve dostluğun, güçlü ve şaşırtıcı algın yeri doldurulamaz kıymette... Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Çok tşk ederim canım, benim için de yaşadığımız derin connection benim için çok manalı ve değerli. Yakında yine danslarla ve sohbetlerle uçmak dileğiyle...:)

    YanıtlaSil