11 Haziran 2012 Pazartesi

Haftanın son üç gününden milonga, jazz ve festival izlenimleri....:-)

Bir Cuma akşamının getirileriyle kendimi anın akışına bırakmıştım ki, bu alışveriş merkezindeki milongaya yetişemeyeceğimi anladım. Böylece jazz dinlemek için hoş bir teras akşamını seçtim önce..Güzel parçalar eşliğinde hoşca vakit geçirdikten ve bolca üzümsuyumdan içtikten sonra buraya en yakın lokasyondaki milongaya geçtim...
Oranın organizatörü de akıllıca düşünmüş ve milongayı uzatmıştı-herkes alışveriş merkezinde olup da yetişemez diye- tabi en mutlu olan ben oldum, çünkü gecenin sonuna kadar harika danslar edip, gözlerimi açamamaya başlayıncaya kadar tüm tandalarla kendimden geçtim ve en sonunda eve yollanabildim..Oh neyse ki...**
Ertesi günse sevdiğim bir arkadaşımın nikahı vardı, ancak yoğunluktan yetişemedim ve arayarak tebriklerimi iletme seçeneğimi kullandım..Onun da buna sevinmesi ve beni anlaması çok hoşuma gitti! :) Mutlu oldum! Hem ona harika bir milonga kutlaması yaparız  belki bir gün kimbilir...:)
Akşam, ilerleyen saatlerde ise benim favori manzaralı milongalarımdan birine geçtim..
Çok keyifli danslar ettim pek başarılı  milonguerolarla.. Dj de şahaneydi, pist de çok rahattı üstelik milonga gayet doluydı...Sonuna kadar kalamadım milonganın, yorgunluktan eve kaçtım ve direk uyumuşum...Kondisyonum yetmedi yani...:)
Ertesi günse Pazar rehavetine kapılıp saatlerce kendimce dinlendim...Sonra Bebek Festivali'ne uğradım...Oh oh hoş da bir grup vardı, adı "Friends" miş, annemler olsa onların da seveceği bir ekipti...Biraları ve pizzaları da yuvarlayıp, birbirinden renki standları gezdikten sonra eve dönüş yolculuğumu Boğaz'ın esintisiyle şenlendirdim...
İstanbul öyle muhteşem bir kent ki, bu manzara çocukluğuımdan beri beni buraya adeta çiviler..."Senin evin burası" der bana..Ben de "Çok haklısın!" derim ona göz kırparak...:))
Biz konuşuruz kentimle...O beni anlar, ben onu anlarım...
 Ve bu bol esintili ve gayet uzun olan yürüyüşüm günümün en güzel parçası oldu...Her nefeste bir İstanbul anısı...Vay be!! :)) Kentim benim dostumdur; ondan ötesi yok!! :)
Evde de bolca tv ve zap zup opsiyonlarıyla günü bitirdim...Zaten sıcaklardan da ekstra yorgunluk hakimdi...Şöyle bir Yunan Adaları'na uzansak fena mı olur... Şöyle yakınlarda...
Neyse şimdi hafta başı ve herkese harika bir hafta diliyorum bol danslar ve keyifli anlarla dopdolu! :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder