18 Ekim 2012 Perşembe

Bu haftaya özel yeni bir Milonguera havası geldi çattı...:-))
Hep enteresan bir hava hakim olur bana...Balkanlardan gelen bir yoğun milonga ve fest rüzgarlarının ardından, güneyden gelen dinginlik, dinlence ve sakinlik rüzgarları etkili olur....
Bu kezse kuzeyden gelen yeni ve yoğun, bir o kadar da eğlenceli bir milonga havasının akımına kapıldım ve dün itibariyle etksini arttırdı bu hava sistemi...:))
Kız Kulesi'ne baktım gönlüm açıldı....Müthiş tandalarda süper Milonguerolarla dans edince motivasyonum iyice arttı ve sonunda  neredeyse martılara uzanacağım bir 9. kat milongasına katılmak için şu an ofisimde parmak uçlarım heyecandan dans etmeye başladılar bile...:)) Durduramıyorum da...
Neyse bu haftayı full milongalara ayırdım, sonra bayram seyran derken insan hayatında hangi prg lar olacağı belli olmaz ve şu an radio'da birden bire ansızın gelen bir Pink Floyed parçası "Wish You Were Here" ı dinlerken derin bir nefesle içime dolan yaşamsal enerji gözlerimden ışıksal hüzmelerle atmosfere yayılıyor sanki...Miss gibi bir hava, taze, yeni ,fresh, heyecan verici...Anlarım gizeminin renksel bütünlüğüyle gökyüzüne yayılıyor ve harika bir his bu işte...İnsanın tüm damarlarından akan canın, kanın, enerjinin izdüşümsel yansımasının berraklığı ve ışıltısı gibi...
Yaşamın renkleriyle olan dansımız daima süregelsin, coştursun ve yükseltsin bizleri;
bütünselliğimizi kat kat arttırsın...
Ey güneş nelere kadirsin!!! :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder