9 Ekim 2012 Salı

Bir mini fest geldi geçti, Ekim ayının en güzel günlerinde...**

Ekim aynının güzel havası mı, suyu mu, kokusu mu bilinmez insan hep kendini fest moodunda buluveriyor; sağolsun organizatör arkadaşlarımız da peşpeşe ve aynı anda oluşturulan fest ler organize etmişler ve tabi hepsine katıldık..
Başta Pera Palace olmak üzere, Inn Park ve Armada' yla tango coşkumuzu iyice arttırdık diyebilirim!
Tabi söylenecek çok şey var bu birbirinden güzel milongalarla ilgili olarak...
Pera Palace bir muamma; dışının büyüleyiciliği, içine girdiğin anda artan bir cennet yapısı; merdivenleri , tavanı, görkemli avizeleri, iç dekorasyonu ve mobilyalarıyla insanın bakışını süslüyor adeta...
Tek kelimeyle muhteşem!!
Bu görkemle gelen güzel bir ambians, güleryüzlü ve insanın içini ısıtan bir karşılama, rahat hissettiren bir atmosfer, keyifli şovlar, fotoğrafçılar, ışık, djlerin güzel enerjileri ve müzik seçimleri, dansçılar, sohbetler ortamı daha da etkileyici kılıyordu elbette...
İçki fiyatları insanın dudağını uçuklatan cinstendi ama olsun; yine de unutulmaz bir geceydi; varsın cepler boşalsın; yeniden dolar elbet!! Orada dans ederken aldığım keyfi parasal niteliklerle ölçmek hata olur; o yüzden bu organizasyonda emeği geçen tüm dostları tebrik ediyorum..**
Ctesi günüyse Solo Tango'yu dinlemek amacıyla ve genel bir atmosfer değerlendirme amacıyla Sinergia'ya katıldım; çok da keyifliydi..Adı üstünde sinerji milongası!!
Güzel şovlar izledik, dans ettik, ve birden bire bambaşka bir çiftin -benim için sürpriz oldu-  şovlarını izleme şansı elde ettim...Meğer Mundial şampiyonlarıymış kendileri!! Cehalet işte şovları olduğundan bihaberdim aslında..Başladıklarında gözlerim açıldı ve birbirinden etkileyici dört parçayla sergiledikleri şovları da hayat boyu unutacağımı sanmıyorum...O gün bugündür gözlerim açık; kapanamadı...:))))
Tabi bayıldım ve bayıldım ve bayıldım!! İnsanlar ne şovlar hazırlıyorlar; adımlarındaki, hareketlerindeki yetkinlik, dinginlik, atraksiyon, zerafet, sürpriz ve müzikalite beni gerçekten etkiledi. ve daha bu arkadaşlar 89 doğumlu...Şaka gibi gerçekler!!!
Pazar günü biraz İspanyolca söküm çalışmasına katıldım..Alejandra inanılmaz bir eğitmen..Çok memnun kadım ve keyifli bir ekiple de çalışmak hoşuma gitti...Ve o kadar uykum geldi ki akşam saatlerinde evde koltukta sızdım...Güyya festin son gününe katılacaktım ama ne gezer; rüyalarımda raks ettim..:)
Ptesi başladığında, Armada'da Horacio Godoy'un Dj' liğinin olduğu milongaya katılmayı hedeflemiştim ancak yorgunum gidemem diye düşünüyordum...Ofisten çıkıp sevdiğimiz Şili yemekleri ve Şili Merlot'u içmek amacıyla La Paz'da Sezen'ciğimle buluşup tam bir gurme ziyafeti çekince birden erneryi yükseldi ve kendimi Armada'da buldum...:) Ehh bunda bir kaç kadeh Merlot'un  etkisi yok dersem yalan olur!! :)
Milonganın ilk saatlerinde mızıklanmaya başladım; çünkü Horacio sürekli müziği kesip, açıklamalar yapıyordu...Mutlaka verimli bir çalışma oldu bir çok insan için ama yine de benim milonga anlayışmla çok uyuşmadı...En azından 1 saatlik kısmı kapsasaydı bu çalışma anlardım, ama 23:30 a kadar devam edince bu durum somurtmaya zorladı beni..:D itiraf etmeliyim...Neyse  en sonunda  bitti bu durum ve müzik kesilmeden bir kaç tanda dans edebildim...Ve sonra tabi bu değerli Arjantinli dostlarımızın bir parçalık şovlarını seyrettik..O adımlardaki çeviklik ve müzikalite fikrimce olağanüstü!! Maestrolar ne de olsa; ne yer ne içer nerelerde gezerler bilinmez..:)) Öğrenmek hoş olur belki de!!
Sonunda akşamı keyifle bitirip, evimin yolunu tuttum...
Ortaköy'ün miss gibi deniz kokan havasını içime çekip rüyamın derinliklerine daldım ve yepyeni bir güne uyandım yeniden, yeniden ve yeniden...
Dünya dönerken ben de katıldım o dönüşünün dansına, coşkusuna, hazzına ve heyecanına.....
Ehh işte böyle bir fest rüyasından uyandım bugün de!!! *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder